2021/03/31

1:3

Czas kończyć odwiedziny w apartamencie Elizabet-Mary. Bardzo dziękuję Ci za przyjęcie <3 Tym razem wybrałem obcasy w panterkę. Kolejne wyzwanie dla mnie, nie przepadam za tym wzorem. Od jakiegoś czasu zwierzęce printy wracają do łask. Co o tym myślicie? Chociaż buty mają ładny kształt i zapięcie na pasek. O ile się nie mylę, nadal można je kupić w Nelly. Dotychczas było w klimatach retro, teraz chciałem trochę dać Wam od tego odpocząć 😉 Uwielbiam te klimaty, ale zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy muszą je kochać. Tak więc pierwszy look jest bardzo kobiecy i zmysłowy, sprawdziłby się podczas randki. Drugi to coś dla bizneswoman w upalny dzień, a ostatni nieco elegancki na miasto. Co o nich sądzicie?



13 komentarzy:

  1. Moja mama jest fanką panterki, na szczęście nie takiej karyńskiej hah
    Z Twoich stylizacji mega podoba mi się trzecia. Czy ten płaszcz tak wygląda w grze? czy to obróbka w programie?
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) to plaszcz z royalty, nadal dostępny w starplaza ;) i tak to jego oryginalny wyglad, ja nie znam sie na obrobkach graficznych xd

      Usuń
  2. Bardzo ładne te buciki :D Osobiście nie jestem fanką panterki, ale jeśli ktoś potrafi ładnie wkomponować w ubiór taki element to jestem jak najbardziej za :D
    Bardzo ładne te stylizacje. Pierwsza jest naprawdę kobieca, super to wygląda! Druga niby ma niewiele elementów, ale to jest jej atutem przy tych wzorkach ^^ Ostatnia również jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam bardzo lubię panterkę, mam kilka ubrań w tym wzorze również w realu.
    Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja, ciekawe połączenie wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pasterkę. Buty są fajne.
    Stylizacje mega mi się podobają, wyszła Ci 3x Dama przez wielkie D. Najbardziej podoba mi się środkowa, ta sukienka świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię panterki,dla mnbie zawsze kojarzyła się z kiczem...buty mnie nie przekonują,nie podoba mi się ich kształt,co do stylizacji to podpoba mi się tylko ostatnia propozycja

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te buty, nie wyglądają kiczowato, jak większość rzeczy z panterką. Mega podoba mi się 1 i 3 stylizacja. Druga kojarzy mi się z wakacjami nad polskim morzem......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja ladny kszalt i zapięcie :) czy to skojarzenie ma ten gorszy wydzwiek o ktorym mysle? Xd

      Usuń
  7. Oj wiedziałąm, że Elizabet-Mary to królowa bazaru, ale dzięki za przypomnienie, że jej szafa to też królowa klasy i stylu

    OdpowiedzUsuń