2021/03/01

Wiosenna loteria

 Wiosna coraz bliżej, a pod pięknymi kwiatami, które rosły w moim ogrodzie, ukryły się prezenty i Stardollary! 


W komentarzu wpiszcie swój nick oraz powiedzcie, który bukiet chcielibyście dostać. 
Honorowi Czytelnicy dostają dwa losy. 
Wyniki zabawy opublikuję w piątek wieczorem, więc możecie się zgłaszać do tego czasu. 


Osoby, które wygrają i nie zgłoszą się po nagrodę, będą wyłączone z zabaw organizowanych przeze mnie, dlatego proszę o przemyślane zgłoszenia. 


10 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! :D
    Wybieram białe lilie - są piękne! ^^
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się 😊 ładne są te białe kwiaty w białym flakonie ale nie mam pojęcia czy to tulipany czy co xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. pomaranczowe kwiatki w szklance

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja poproszę pomaranczowego kwiatka w glinianym dzbanku
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na pomarańczowe gerbery :) (a przynajmniej wydaje mi się, że to są gerbery)
    BlackLips

    OdpowiedzUsuń
  6. wybieram lilie :3

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Anulcia345
    Wybieram to cos w bezowej doniczce po prawej stronie, nie wiem co to za kwiat 🙈

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione lilie, uwielbiam te kwiaty i ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  9. nic nie wybieram haha ale powiem, że te kwiatki białe to jedne z lepszych kwiatków na stardoll :D

    OdpowiedzUsuń