2021/03/01

Inspired by Schiaparelli Tribute

 Proszę państwa, mamy to! Pierwszy Tribute od ponad roku! 

Myślę, że nie trzeba dodawać żadnego komentarza do okoliczności, wszyscy na pewno skaczemy pod niebiosa.

Kolekcja ma dosyć dziwny temat anatomiczny, który objawia się w ubraniach i torebce inspirowanych klatką piersiową, ale występuje także motyw zębów (?) w kolczykach. Ja może i się na "high fashion" nie znam, nie śledzę wybiegów, ale przyznam że dosyć kontrowersyjnie wypada ta kolekcja. Swoją drogą jak to się dobrze składa biorąc pod uwagę moje ostatnie perypetie z ósemkami XD

Tak czy inaczej, ja kupię parę rzeczy. Jak widać po moim koszyku na screenach, nawet 14 rzeczy. Na pewno biżuterię, prześwitującą suknię, niebieską suknię i bluzkę a także beżowy garnitur. Te "torsowe" rzeczy sobie odpuszczę. Zastanowię się za to nad torbą z zamkiem na kluczyk oraz paroma innymi artykułami.


Koniecznie opowiedzcie o swoich przemyśleniach i planach związanych z nową kolekcją. Znaliście w ogóle tę markę?

18 komentarzy:

  1. Mnie ta kolekcja nie powaliła i jestem trochę zawiedziona. Cały czas liczę na Versace wiosna/lato 2021, no błagam, te ubrania są piękne!
    Niby kręcę nosem, ale wydałam ponad 200 Stardollarów na nowe Tribute. Może kiedyś sprzedam z zyskiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to podoba mi się biżuteria, prześwitująca i niebieska sukienka, niebieski top i torba z torsem (ma w sobie coś dziwnie fascynującego). Obawiam się jednak, że kupię więcej rzeczy niż te wymienione :D
    Też nie znałam tej marki, jestem modowym laikiem xD
    Czekam na ciąg dalszy Tribute.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta prześwitująca sukienka jest super, ale bardzo mi laguje grę i musiała trafić do pokoju zlagowanych ubrań (tak, mam taki, ale boję się tam wejść, launcher tego nie wytrzyma).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej bez kitu zrobiłam taki pokój kiedy weszła dostawa Rio ta błyszcząca i crashowała Starplazę. Wywalałam do zlagowanego więzienia wszystkie weekly prezenty z Rio z tej kolekcji.

      Usuń
    2. u mnie również spowalnia jak chcę założyć tą sukienkę i trzeba się namęczyć żeby dopasowała się do doll xd

      martusia-16

      Usuń
  4. Jest stylizacja Lady Gagi z zaprzysiężenia Joe Bidena. Chłopaki z bloga Pragiatorium pewnie się ucieszą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zwróciłam uwagę na tę suknię i pocieszam tym Elizabet-Mary, że może jej ulubioną kolekcję Versace wydadzą w sezonie jesień-zima, bo widocznie mają obsuwę z wydarzeniami na świecie.

      Usuń
    2. Jak Lady Gaga gdzieś występuje to na Stardoll zawsze muszą ją dodać. :)

      Usuń
  5. Niektóre ciuchy całkiem przyjemnee, ale mało użyteczne do codziennych stylizacji.
    Cieszę się, że coś się rusza w tej grze!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. aż się ucieszyłam,że wreszcie coś nowego i konkretnego admini dodali to raz :D po drugie dostaliśmy nową markę a nie zawsze Balenciaga,Chanel itp :) a po trzecie może kolekcja nie powaliła,ale kupiłam 5 rzeczy z tej dostawy :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Obleśne te rzeczy, a tak bardzo się cieszyłam, że w końcu Tribute jest... Nie kupię raczej nic, rzeczy brzydkie i nie zbyt użyteczne. Już lepsza dobra dostawa do zwykłego sklepu niż ta szmira. Czekam na Chanel, Fendi, Gucci, Off-White, Balmain, Balenciaga, a najbardziej bym chciała Versace. A jeśli już jakieś nowe, to żeby chociaż ładne było, albo użyteczne, a najlepiej jedno i drugie, a nie jak to coś, co dodali.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogliby dać tributy Adidasa, Nike albo Reebok bo nigdy nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, to coś nowego by było.

      Usuń
    2. Ja bym chciała Ivy Park 😍 W realu mam kilka ubrań i kocham całym sercem!

      Usuń
    3. Tez czekam na Chanel, Fendi, Balmain albo Gucci. Fajnie tez byloby gdyby dali LV albo Hermes w koncu...

      Usuń
  9. Cud się stał drodzy państwo!
    No niestety takie wymyślne rzeczy to nie mój styl, ale są piękne graficznie i moje oko się bardzo cieszy (i co? da sie?)
    Kupię na pewno kilka par kolczyków i może prześwitującą sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te marke w rzeczywistości, jak na sd bardzo nieoczywisty wybor. Ubrania za dobrde wykonane, ale raczej nie sa z tych na kilka razy. Kupie jednak naked dress, na bank bedzie cenna; kolczyki w ksztlacie kwiatow i niebieska bluzke. Ceny troche wysokie przyznam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubrania są ładne, marcowy cud sklepowy :D

    OdpowiedzUsuń