2021/03/20

Wiosenny vibe

Cześć! Dawno nie publikowałam żadnych stylizacji z wyjątkiem lookbooków. Jakoś nie miałam chęci, ani weny do tego.  Z okazji pierwszego dnia wiosny postanowiłam jednak coś stworzyć. W pierwszej stylizacji użyłam płaszcza z delikatnym motywem kwiatowym, natomiast w drugiej wykorzystałam jasnozieloną sukienkę i tak oto powstał mi total look. Mam nadzieję, że czujecie wiosnę patrząc na te stylizacje :) Na stardollu też powoli da się odczuć wiosenny klimat. Nie tak dawno było LE, teraz tributy. Mam nadzieję, że to odwilż już na dobre. Aczkolwiek nie życzę Wam weny do stardolla, a dużo słoneczka, grillowania, pieczonej kiełbasy (tej normalnej i tej wege :D ) oraz ciepłych wieczorów z kieliszkiem wina w dłoni. Niech ten lokdałn wsadzą sobie między poślady, bo nie wiem jak Wy, ale ja mam ochotę pójść na jakiś koncert, imprezę lub spotkać się ze znajomymi na legalu. Pójść do knajpy jak człowiek, a nie chować się z piwem po parkach, kiedy chcę zobaczyć się z moimi przyjaciółmi, posiedzieć i chociaż przez chwilę pogadać. To już jest naprawdę nie do zniesienia i chociaż na święta zaciskają nam pasa to mam nadzieję, że wiosna oraz lato będą chociaż trochę normalne... Na tyle, żeby na świeżym powietrzu nie musieć nosić masek i móc usiąść sobie w barze, zjeść coś i wyjść jak to bywało, kiedy żyliśmy jeszcze w normalnym świecie. Ahoj! Niech Wam będzie zielono!



A na koniec moje ukochane dark synthłejwy do posłuchania 
wraz z odgłosami pierwszej, wiosennej burzy na samym początku =D

8 komentarzy:

  1. Chociaż nie jestem fanką jaskrawych kolorów to druga stylizacja bardzo mi się pdoba :) Pierwsza bardziej spokojna, ale fajnie wykorzystałaś ten płaszcz.

    Ojjj też już mam po dziurki w nosie "lokdałnów" i innych... Całe życie przesiedzimy w domach :c Też mi się marzy słoneczko i ciepełko... plus inne rarytasy - spotkania ze znajomymi na piwie, spacery bez masek, koncerty :c

    OdpowiedzUsuń
  2. druga jest bardzo ładna,choć osobiście nie lubię takich jaskrawych odcieni...pierwsza mi się nie podoba,ten płaszcz wygląda babcinie :x oj nie,dark synthwave to nie dla mnie xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja sztos!
    Tak kazdy marzy o powrocie do normalności. Chciałabym chodzić do szkoły na normalne lekcje, spotykać się ze znajomymi. Tak to nie mam na nic chęci a moja matura i przyszłość błagają o pomoc. Chyba będzie rok przerwy od nauki, bo raczej nie dostanę się na wymarzone studia.
    Przez lockdown czuje też że moja młodość się marnuje... odwołana studniówka teraz bal pomaturalny.. totalna klapa :(((
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacje - moze nie jest to moj styl i ulubiona kolorystyka, ale jest schludnie i estetycznie. Wszystko dobrze do siebie pasuje. Mi dziwnie ten plaszcz sie podoba hah czekam az sytucja sie troche polepszy, chce w koncu odswiezyc wszystkie znajomosci, przez pandemie musialem wszytskie zamrozic :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tęsknię za normalnością, młodość nam ucieka :(
    Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna, ale ten płaszcz sprawia, że lalka wygląda jak Pudzian :D Takie wielkie ramiona!
    Druga też super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie przez pandemię czuję taką beznadzieję :( Czy tylko mi się nic nie chce robić? Zmuszam się do najprostszych czynności, studia leżą i kwiczą, projekt za projektem. Ale przynajmniej ostatnio wróciłam do rysowania takiego dla siebie :)

    Co do stylizacji to obie bardzo mi się podobają. W szczególności pierwsza, niby rzeczywiście na pierwszy rzut oka ten wzór to trochę taka babcina cerata, ale za to świetnie kontrastuje z modowym fasonem płaszcza + kolorowe rajty, meegaa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest super, chociaż nie jestem fanką jaskrawych kolorów. Tutaj na szczęście nie wygląda to tandetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjjj takkk, poszłabym do restauracji, na imprezę czy po prostu z kimś na piwo. Stylizacje jak zawsze bomba :D

    OdpowiedzUsuń