2021/03/06

CZYTELNIK ZIMY: Podsumowanie stycznia i lutego

Dobry wieczór, przychodzę dzisiaj do państwa, by ogłosić zwycięzcę konkursu na Czytelnika Zimy!

Tam tara tam! Zwyciężczynią zostaje Aletheiaa. Gratulacje! 


Po nagrodę w wysokości 40 sd zgłoś się proszę do Elizabet-Mary.


Osobami, które również zasługują na wyróżnienie, bo skomentowały każdy post przez minione dwa miesiące jest Karolinaaa2222 oraz Ksante. Zgłoście się proszę do Elizabet-Mary, by odebrać prezent z listy życzeń.

Z listy Honorowych Czytelników zostaje usunięty Paul_97.

11 komentarzy:

  1. Ohh to mi zabraklo jednego komentarza wiecej chyba haha no szkida ;) zmotywuje sie na przyszlosc :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję!!! ;*
    I dziękuję!
    PS: mój ulubiony blog i najlepsza załoga! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy ❤️ szczególnie wam wspaniali czytelnicy, dzięki wam mamy motywację by tworzyć kolejne artykuły.

      Usuń
    2. Ojej, dziękujemy! Miło nam to czytać!

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że coś takiego jest. Gratuluję!
    Proszę powiedzcie mi czy jest możliwość nadal płacenia za superstar z telefonu? Przepraszam, ale nie mam kogo zapytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest taka możliwość 😊

      Usuń
    2. Racja. Tylko zastanawia mnie fakt dlaczego nie mogę z tego skorzystać. Jakaś podpowiedź? Może robię coś źle.

      Usuń
  4. Gratulacje! ♥
    Bardzo dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń