2021/03/29

Nowości

 Dzień dobry. Dzisiaj dużo nowości, więc przejdziemy od razu do rzeczy.

Nowa dostawa do Kitsch z okazji Wielkanocy:

Bardzo kiczowata, ale nazwa sklepu zobowiązuje. Ceny wygórowane, ale przynajmniej są 2 artykuły za sm. Śmieszy mnie ta wisząca bluzka w kącie, jak 5 koło u wozu. Za mało by robić manekina, bo tylko 1 ubranie, ale za dużo by nie było żenady. Typowe. Może nie zdążyli z resztą artykułów i dlatego wcisnęli tę bluzkę tak na dostawkę do dekoracji na wisząco.

Wielkanocny Gift-o-meter:

Festiwal żenady nadal trwa. Nagrody to praktycznie same recolory. W mojej opinii nie warto wydawać specjalnie aż 300 sd na to badziewie. Jeśli macie coś do kupienia przy okazji to spoko, ale ogólnie 2/10 i nie polecam. Przykre.

Quiz z darmówką z okazji Wielkanocy:

Prawidłowe odpowiedzi: 

W nagrodę dostajemy takie oto rzeczy:


Drugi konkurs na zdjęcie:
I nagroda za udział:


Jak widać, sezon na Tribute się już niestety skończył, a zastąpił go kicz i darmówki. A prezentu dla SS za ten tydzień nadal nie ma...

Co myślicie? Zrobicie G-O-M? Zbierzecie darmówki?

12 komentarzy:

  1. Z tej nowej kolekcji może kupię ciasta do kolekcji ciast, ale chyba tylko tyle. Jestem rozczarowana, a ta bluzka pasuje tam jak Rafał Brzozowski na Eurowizję, serio.
    GOM.. serio? recolory? Ja pewnie skorzystam i tak, bo staram się mieć jak najwięcej rzeczy z takich darmówek, a mam kilka rzeczy do kupienia, więc lepiej coś dostać gratis niż kupować potem i nie dostawać nic, ale mogli się postarać bardziej. Mamy już dość recolorów, a oni najchętniej to chyba daliby nam jeszcze recolory recolorów...
    Konkursy... dzięki za poprawne odpowiedz, wzięłam te graty, ale pewnie będą zalegały w schowku. Gdybym nie była takim pazernym chomikiem, pewnie ominęłabym bez żalu, ale moja cebulowa dusza Grażyny znowu wygrała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa słaba, ale bardzo ucieszyłam się z poduszek za sm, są ładne, tanie i idealnie pasują do sypialni którą ostatnio stworzyłam.
    Jeśli chodzi o gift-o-meter to bez większego szału, choć w sumie nie mam nic przeciwko recolorom, ponieważ lubię korzystać z pełnej palety barw przy tworzeniu stylizacji. Jednak obawiam się, że ubrania mogą być słabo wykonane :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja miałam nadzieję,że będzie kolejne Tribute a tu klapa :( Kitsch mnie nie interesuje,bo nie urządzam pokoi,kupię tylko bluzkę żeby pozbyć się sm,Gift-O-Meter co za beznadzieja....nie popisali się admini,no a z konkursów nie skorzystam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Kitsch to kicz jak napisałaś, pewnie jak już coś kupię to rzeczy za sm żeby się ich pozbyć. Chociaż nie powiem, podoba mi się wazon z kwiatami.
    GOM to śmiech na sali, mogli już go w ogóle nie robić... Nie wiem czy z niego skorzystam, zostało mi jeszcze parę rzeczy do kupienia z Tribute więc jeśli coś będę miała z GOM to tylko dlatego.
    Darmówki z konkursów nie są takie złe, podoba mi się drzewko z jajeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic ciekawego, konkursy zrobiłam tak o może gifty się kiedyś przydadzą
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Kitsch rzeczywiście nie zaskakuje, ale w sumie nie spodziewałam się AŻ TAKIEJ kolekcji ;D
    GOM jak dla mnie nie tak źle, gdyby tylko to nie były recolory...
    Ps: drzewko I napis dostaje chyba każdy, przynajmniej ja na obu swoich kontach znalazłam zaraz po wejściu, bez udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Króliczka i drzewo dostałam bez quizu, więc potwierdzam!

      Usuń
  7. Z kitchu kupiłam kwiatki i poduszki - tekstyliów i roślinek nigdy mało! Z tą bluzka bezsensu zrobili, można to było zrobić tak jak z jedną sukienką ze sklepu (chyba) fashion - sukienka wisi na wieszaczku i w takiej wersji się ją kupuje a do apartamentu dostajemy też wersję na doll ;) Giftometr skomentuje młodzieżowym słowem roku (chyba) 2019: XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Szału nie ma, zakupów chyba nie będzie. A Meter będzie mój, bo i tak będę robiła duże zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba sobie zalatwie darmowki xd kupilem poduszki za starcoins na resztę wywalone haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Gom jest niezły, 10 pozycja najlepsza, ale nie będę brała udziału :) Kitsch mocno kiczowaty, a bluzka wyjęta z 2017

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostawa słaba, nic nie kupię.
    G-O-M mi się nawet podoba, akurat fajne artykuły wybrali do recolorów. Może specjalnie po to bym nie wydawała sd, ale że mam dużo tribute do nadrobienia to się wypełni samoistnie ;)
    w konkursie udziału nie biorę, ale dostałam neon i drzewko tak o o.O

    OdpowiedzUsuń