2021/03/22

LOOKBOOK: ALÄIA TRIBUTE

 

Hej! Kolejny Tribute za nami, a więc pora na kolejny lookbook. Alaia to jak na razie tribute, z którego kupiłam najwięcej ciuchów. A jak to jest u Was? Który tribute przypadł Wam najbardziej do gustu jak do tej pory? Na końcu postu pojawi się krótka zapowiedź :) Nie przedłużając - zapraszamy do obejrzenia naszych propozycji! =D


ANULCIA345



PATI-1997



ELIZABET-MARY



ROCKA




HONGWART




____________________________________

Sezon tribute powoli dobiega końca. Nie kupiliście wszystkiego co chcieliście? Nie martwcie się!
Po ukazaniu się ostatniego tribute, na blogu pojawi się konkurs, w którym do rozdania będzie kaska na ubrania z tych sklepów :) Bądźcie z nami!

10 komentarzy:

  1. Dla mnie najlepsze tribute, które ukazało się do tej pory to Y/Project. Ale muszę przyznać, że w Alaia również kupiłam sporo ubrań, więcej niż zakładam na początku :D

    Co do stylizacji to najbardziej podobają mi się obie Elizabet, druga Rocki i Anulci

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny lookbook, zresztą jak każdy :)
    Już nie mogę się doczekać tego konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega udane stylizacje, bardzo mi się spodobały propozycje od Anulci, Elizabet-Mary i Rocki.
    Ja niewiele z kupiłam z tego Tribute, ale po Waszych stylizacjach widzę, że warto zaopatrzyć się w jeszcze kilka ciuszków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny nasz fantastyczny lookbook! Uwielbiam je oglądać!
    Świetna robota, załogo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt spodobało mi się to Tribute. Nie jest złe, ale tyłka nie urywa. Kocham stylizacje Elizabet-Mary i Rocki - to totalnie moje klimaty ♥ Reszta też bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. paskudne te tribute,ciuchy wyglądają jakby zrobione na szybkiego...jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się propozycja Anulci,pierwsza Pati,obie Rocki oraz druga Hongwart

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklep bardzo słaby, Wasze stylizacje nawet spoko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam jak wystylizowalyscie te panterkowe dodatki, sznurkowe spodnice i na pierwszy rzut oka tandetna sukienke. Jak najbardziej bronia sie te ubrania w Waszych stylizacjach. Zastanawiam sie na tym bialym tshirtem z napisem, niby calkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny lookbook, najbardziej podobają mi się stylizacje Pati-1997 :D

    OdpowiedzUsuń