2021/03/30

LOOKBOOK: FENDI

 

Wszystko wskazuje na to, że jest to ostatni tribute tego sezonu. A zatem będzie to nasz ostatni tributowy lookbook. Dzisiaj zapraszamy do obejrzenia naszych propozycji, a od jutra będziemy czekać na Wasze, bowiem pojawi się bardzo fajny konkurs, w którym do wygrania będą ciuszki z tych sklepów. W naszej załodze kolekcja Fendi wzbudziła różne emocje: Elizabet-Mary wykupiła całą kolekcję, a Hongwart stwierdziła, że nowa dostawa jest nudna. Myślę, że to przez te "jesienne" kolory, aczkolwiek Fendi zawsze kojarzył mi się z brązami/żółciami i ogólnie ciemną tonacją, więc nie jestem zdziwiona. Ale też nie jest to mój numer jeden, jeśli chodzi o tegoroczne tribute. Zobaczcie jak poradziliśmy sobie z Fendi!! =D


ROCKA


HONGWART



ELIZABET-MARY



ANULCIA345

8 komentarzy:

  1. podobają mi się obie propozycje Rocki,pierwsza Hongwart,obie Elizabet oraz pierwsza Anulci...no mało tych Tribute,myślałam że wczoraj pojawi się kolejne a tu kicha

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie zdążyłam się obkupić, bo wiele rzeczy mnie się podoba. Mam nadzieję, że zdążę, bo z tego co widzę to admini są dziwnie hojni.

    A stylizacje są świetne i nie umiem wybrać jednej najlepszej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa Fendi bardzo mi się spodobała :)
    Wow, nie mogę napatrzeć się na drugą stylizację Rocki, świetnie wykorzystałaś tą sukienkę!
    Fajnie prezentuje się też druga od Hongwart, pierwsza Elizabet-Mary i pierwsza Anulci ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj kupiłam prawie wszystko z Fendi, brakuje mi tylko 3 rzeczy do całości, przy okazji cały badziewny Meter dostałam.
    Stylizacje są świetne! Bardzo lubię oglądać Wasze lookbooki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi dostawa z Fendi również się podobała, kupiłam dużo rzeczy. Szkoda, że to już ostatnie tribute.
    A co do stylizacji, to wszystkie uważam za bardzo udane, miło się na nie patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rocka Twoje stylki sztos! nieoczywiste połączenie, ale mega trafne z tą sukienką i pomarańczem.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle ze bardzo fajne nam te lookbooki wychodza :) u Rocki super wygladaja te warstwy w drugiej propozycji, w pierwszej podoba mi sie wybor ubran - moj styl w realu xd u Hongwart pierwsza przypadla mi do gustu :) u Elizabet obie wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja Rocki to sztooos ♥
    Ale bardzo podoba mi się również pierwsza od Hongwart

    OdpowiedzUsuń