2021/03/26

hot or not

Ruszamy z nową kolejką! Gotowi? Mamy nadzieję, że nie zapomnieliście o nas ;)

 julcia45


Hongwart:"Całokształt mnie nie przekonuje. Wydaje mi się, że był zamysł na początku, ale zabrakło pomysłów w trakcie, przez co stylizacja jest niedokończona i niedopracowana. Buty na pewno do zmiany. Jasne złoto torebki gryzie się ze starym złotem w naszyjniku. Brak różnorodności faktur, brak wzorów, góra jest jednolita i nijaka, brakuje też dodatków. Niestety jestem na nie. NOT"

Pati1997:"Jak dla mnie jest po prostu zwyczajnie i nudno. Teoretycznie wszystko do siebie pasuje, ale praktycznie nie robi to żadnego wrażenia. Niestety NOT."

Elizabet-Mary:"Coś mi nie gra w tej stylizacji. Przepraszam, ale wygląda jakby była robiona w 2010 roku i od tego czasu nigdy nie została zmieniona. Nie podoba mi się połączenie kolorów, na pewno wymieniłabym te szorty. Niby nie jest bardzo źle, ale mnie nie przekonuje, dlatego daję NOT."

BlackLips

Hongwart:"Świetna propozycja. Uwielbiam akcent w postaci mocnego koloru, cieszę się, że został on podtrzymany przez okulary. Trochę mi brakuje tego akcentu w dolnej partii stylizacji, ale to już moje czepianie się, bo lubię harmonię. Całość jest spójna, więc HOT"

Pati1997:"Meega mi się podoba ta stylizacja! Świetne zestawienie kolorystyczne, dodatki współgrają, a prześwitujące elementy dodają szyku. HOT!"

Elizabet-Mary:"Bardzo modna i spójna stylizacja. Wszystko zostało dobrane perfekcyjnie, więc pozostaje mi tylko dać wielkie HOT!"


Vanessa1372

Hongwart:"Jeśli chodzi o fasony, ta propozycja jest bardzo fajna. Podoba mi się zwłaszcza połączenie szerokich spodni i sandałków na obcasie, dopasowana bluzka też bardo dobrze się tu sprawdza. Natomiast jeśli chodzi o kolory, są totalnie przytłaczające i smutne, przywodzą na myśl listopad, a małe skontrastowanie użytych tutaj odcieni (mówię o bazie) jeszcze pogłębia to uczucie. Nie jestem też fanką paska i nie wiem co myśleć o opasce na głowie. Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. NOT+"

Pati1997:"Stylizacja jest ładna. Troche przeszkadza mi różnica w odcieniu spodni i bluzki, ale poza tym wszystko jest przemyślane, dodatki ze sobą współgrają i prezentuje sie to okej. HOT--"

Elizabet-Mary:"Mnie się podoba! Stylizacja jest bardzo w moim klimacie, a w dodatku kocham te spodnie. Kolor torebki ciekawie nawiązuje do koloru ozdób na opasce, mały szczegół, a cieszy oko. HOT!"

Zgadzacie się z naszymi opiniami? 
Wkrótce zajrzymy do Mochicosmos, franiaxz, GlamSlodka.


8 komentarzy:

  1. 1. Not, ale tragedii nie ma, można to jeszcze uratować.
    2. Hot, ale bez rewelacji.
    3. Tak samo jak 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia ma potejcal, ale chyba bluzke bym zmienil. Bo wybor dodatkow trafiony, zwlaszcza opaska :) druga niby trendy niby nie moj styl, sam nie wiem 😅 w pierwszej domyslam sie jaki byl zamysl, ale te ubrania niezbyt ze soba sie lacza :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza w ogóle mi się nie podoba, według mnie należałoby zacząć od początku. W drugiej mam wrażenie, że jest przesyt, pozbyłabym się kolczyków i na pewno zmieniłabym obcisłe spodnie na szerokie. W ostatniej zmieniłabym bluzkę, na jakąś jasną o rozluźnionym kroju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dzisiejszego zestawienia najbardziej podoba mi się stylizacja od BlackLips - bardzo hot :D
    Stylizacja od Vanessa1372 jest całkiem fajna, chociaż nie jestem fanką szerokich spodni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja mi się nie podoba,zostawiłabym tą narzutkę+bluzka,a reszta wg mnie do wymiany...druga stylizacja jest ładna,ale te spodnie są brzydkie,może lepsze by były jakieś dzwony z materiału albo spodnie typu culotte...trzecia mi nie przypadła do gustu,to przez te spodnie,wyglądają workowato i graficznie wyglądają kiepsko,więc zmieniłabym je na jakieś inne i dodała jakiś wisiorek,bo brakuje mi jakiejś biżuterii

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Dla mnie not, może 6 lat temu by mi się podobała ta stylizacja, ale teraz już nie.
    2. Hot, czarnoskóre lalki w pomarańczowym wyglądają bosko i stylizacja sama w sobie jest super, totalnie w moim guście
    3. Średnia. Jest poprawna, ale nic mnie w niej nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się 3 podoba, te spodnie są super i cieszę się, że w końcu ktoś je wykorzystał w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń