2021/03/03

1:3

Może czas trochę odpocząć od znanych marek? Chociaż na chwilę... Tym razem wybrałem coś prostego - cropped top z Bonjour Bizou. Chyba kupiony ze względu na kolor, bo na pewno nie cenę (17sd). Wiem, że nie przepadacie za ubraniami z golfami, ale może stylizacje Wam się spodobają. W pierwszej postawiłem na elegancję z odrobiną swobody. Druga ponownie inspirowana paryskim stylem, koniecznie dziewczęco i delikatnie, pomimo ciemnych barw. Wybrany golfik kojarzy mi się z retro stylizacjami, dlatego ostatnia nawiązuje nieco do mody z lat 70. Szerokie spodnie, krótki top i buty na platformie to chyba najbardziej charakterystyczne dla tamtych czasów elementy garderoby. Co sądzicie o tych stylizacjach?



9 komentarzy:

  1. bluzka ma ładny kolor i to tyle co mogę o niej napisać,bo krój wgl mi się nie podoba...jakoś nie przepadam z bluzkami typu crop top xd co do stylizacji to ostatnia jest ładna,druga byłaby ok ale torebka i buty kompletnie nie pasują,w pierwszej dodatki kompletnie nie pasują reszta jest ok

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam golfy :D
    Pierwsza stylizacja mi się podoba, ale faktycznie torebka średnio pasuje, wymieniłabym ją.
    Druga jest świetna! Może schowałabym torebkę za sukienkę, ale tak też wygląda mega.
    Trzecia podoba mi się najbardziej i niczego bym nie zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten top jest super, najbardziej lubię takie w realnym życiu :D
    Stylizacje bardzo mi się podobają, każda ma w sobie to "coś". W drugiej stylizacji schowałabym jedynie torebkę za sukienkę, ale to drobny szczegół :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem fanką wszelkich ubrań z golfem w życiu jak i grze.
    Z Twoich propozycji na top podoba mi się najbardziej 2 :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są bardzo piękne,tylko w 1 i 2 zmieniłabym torebki, ale 3 to ❤
    Top mi się podoba, mój ukochany kolor,do tego ogólnie crop topy też kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest super. Średnio lubię łączenie sukienki na ramiączkach z bluzkami. Ale pozostałe dwie stylizacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te stylizacje! Każda w moim guście :D golf jest fajny i uniwersalny, na stardoll lubię używać golfów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham golfy w realu ♥ A ten stardollowy również mi się podoba. Super stylizacje, chociaż w środkowej zmieniłabym torbę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Golf jest zawsze super. Fajna 2 stylizacja, podoba mi się założenie sukienki na golf

    OdpowiedzUsuń