2021/03/31

Nowości

W końcu wiosna! Dzisiaj w Krakowie 20 stopni i słoneczko. Już nawet robale się obudziły i mi wlatują przez okno do domu. Ale abstrahując od robali, w końcu chce się żyć!

***

Dzisiaj Stardoll raczy nas dostawą do Sunny Bunny.

Nie pamiętam kiedy ten sklep był ostatnio aktualizowany, ale mam rażenie że wieki temu. Artykuły nie są w ogóle w moim stylu, ale może kupię perukę z uszami, może się kiedyś przyda do stylki dla jaj. Ogólnie po bardzo stylowym początku roku Stardoll zmienił taktykę i wraca do swoich kiczowatych korzeni. Patrząc na dostawy w tym tygodniu zakładam, że czeka nas okres przejściowy w postaci crapu dodawanego do gry. Mam nadzieję tylko, że potrwa niezbyt długo.

Co tam u was?

7 komentarzy:

  1. Nic dla mnie. Ten sklep jest ogólnie słaby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okularki rozowe fajne wygladaja... moze kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego sklepu, nie kupuję nic.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię tego sklepu,rzeczy do niczego się nie przydają więc ja niczego nie kupię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam ostatnią aktualizację sklepu i jak każdy śmiał się z tych anime ? oczu, ust itp. Ale no nie powala, ewentualnie te różowe okulary

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl, ale parę lat temu bym powiedzała, że dość fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń