2021/04/01

Sposób na weekly superstar gift

Dobry wieczór państwu, nareszcie wiosna! Chciałam zrobić ten post w weekend i puścić go wcześniej, ale iks de, Stardoll dał ten prezent dopiero w poniedziałek (zazwyczaj pojawia się w piątek po południu).

Nie powiem że mnie te okulary powaliły, ani że zadanie było łatwe, bo bym skłamała. 


No cóż, długo próbowałam stworzyć coś sensownego. W pewnym momencie, po długiej walce, stwierdziłam że walę to i idę za tym dziwnym stylem okularów. Postawiłam na grę kolorem kontrastowym, do tego ta spódnica, która idealnie się wpisuje w ten dziwno-futurystyczny schemat stylizacji. Od razu wiedziałam żeby użyć tego futerka, ono tu pasuje genialnie i stylka zaczęła się składać do kupy.

Dajcie znać co myślicie.

12 komentarzy:

  1. Okulary pewnie będą u mnie leżały w szafie, bo nie są w moim typie.
    Fajnie wykorzystałaś te okulary, całość prezentuje się naprawdę dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zgrywają się ze szpilkami od Fendi. Naprawdę dobrze poradziłaś sobie z ich wystylizowaniem :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary mogą być, choć bez szału.
    Stylizacja jest okej, bardzo ładnie kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobaja mi sie te okulary, raczej bym ich nie kupil. Stylizacja niby poprawna pod wzgledem kolorystycznym, jednak jak wyobrazam sobie ja na zywo, to obawiam sie, ze calosc wyglądałaby tandetnie 🙊 srednio tez widze do tego zestawu torebke le chiquito 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało wyglądać :p jeśli odniosłeś takie wrażenie, to osiągnęłam dokładnie swój cel XD uznałam że w innym wydaniu te okulary by się nie wpasowały

      Usuń
    2. 😂😂😂 akurat to ze pasuja do calosci to prawda :) mysle ze wlasnie fason spodnicy dziala na niekorzysc, paski i zapiecia sa dosyc wulgarne 😅

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się kolorystyka, uwielbiam!
    Natomiast połączenie skóry i futra wydaje się dość ryzykowne, zwłaszcza przy tym fasonie spódnicy i mocnych kolorach. Postawiłabym raczej na oversizową marynarkę (mogłaby być w podobnym kolorze co futro), która trochę uspokoiłaby całość i nadałby więcej szyku.
    Połączenie okularów ze szpilkami fendi jest bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgaszam się z pomeranian, trochę tak wyszło :D
    Okulary mi się nie podobają, ale jak już mam to bedą leżeć

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary także mi się nie podobają, a stylizacja dosyć ryzykowna

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jestem SS więc nie odbieram niczego,ale nie ubolewam....okulary są brzydkie,kompletnie nie mój styl....jeśli chodzi o stylizacje to góra jest ładna,ale ta spódnica mi się nie podoba :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary są mega brzydkie imo, ale w stylizacji udało Ci się je wybronić, bo jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary są brzydkie, nie lubię ich i nie wykorzystam pewnie nigdy.
    Stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń