2021/04/14

Nowości

Cześć wszystkim, dzisiaj nowości z poniedziałku i z dzisiaj, bo nie dałam rady w poniedziałek wstawić postu. 

W poniedziałek pojawiła się mała dostawa do Bonjour Bizou.

Rzeczy nawet nienajgorsze, ale nic mi się specjalnie nie rzuciło w oczy, takie basic trochę te rzeczy.

Dziś za to dostaliśmy Callie's Picks z okazji Ramadanu (szkoda że nie kalendarz podobny do adwentowego, tak jak to kiedyś było... Jest za to znowu słaby konkurs z tej okazji, ale bez prezentu niestety):

Przyznam, że jak na Callie's Picks, to niezłe. Jest kilka rzeczy, które mi się spodobały, m.in. długie wiszące kolczyki i spodnie w kancik. 

A wam jak się podoba?

PS wybaczcie, że zapomniałam, Anulcia345 proszę zgłoś się do mnie po 20 sd, bo odpowiedziałeś na pytanie pod ostatnimi Callie's Picks ;)

11 komentarzy:

  1. W Bonjour Bizou wpadła mi w oko oczywiście biżuteria, którą planuję kupić.
    Z CP to chyba jak wyżej - biżuteria, bo kolczyki są naprawdę fajne. Na drugim piętrze ten czarny, prześwitujący cardigan przypadkiem nie był dodany do It Girls jako recolor? Tak mi się coś kojarzy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam prezent za konkurs – talerz z jedzeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to admini znowu wybiórczo rozdają prezenty za udział :/

      Usuń
  3. Dostawa Bonjour Bizou taka średnia, najlepszy jest ten ciemny sweterek.
    A jeśli chodzi o CP to parę dni temu prawie kupiłabym te niebieskie body z oryginalną metką, a do tanich nie należą (pochodzą z Windows on the world, więc na metce jakoś specjalnie mi w tym przypadku nie zależało). Oczywiście body kupiłam od razu, gdy tylko je zobaczyłam :D Polecam je bo na pewno przydadzą się do bardzo wielu outfitów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o Bizou to kupiłam torbę za sm,podobają mi się jeszcze paski,ubrania są słabe....co do Callie's Picks to raczej szału nie ma,kupię jakieś może pojedyncze artykuły

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej słabo, chyba nie zrobię zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Callies Picks.. moze nie jest najgorzej, kupie 3 rzeczy, ale niektore ciuchy sa juz po raz 3 w starplaza... niech oni w koncu dadza ubrania, ktore serio sa nie do zdobycia albo za 600+ sd... BB ma ladna grafike i dobre wykonanie, moze kiedys kupie zlote szorty, koszule paisley i zlote buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. BB jest nudne i według mnie w ogóle nie udała im się ta kolekcja, co do callies picks też nie ma szału.

    OdpowiedzUsuń
  8. BB ładne męskie rzeczy, z CP bardzo podoba mi się różnorodność ubrań, może coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. BB średnie, nie moje kolory.
    CP nawet nienajgorsze, chociaż to nie mój styl. Ładna jest tak bladoróżowa suknia i niebieskie body.

    OdpowiedzUsuń
  10. CP jest moim zdaniem super, tylko te perełki są przykryte innymi ubraniami, chętnie coś dodam do listy życzeń. Co do BB to fajne ubrania do podstawy stylizacji, może bluzki nie, ale spodnie niektóre są całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń