2021/04/23

Kwiecień pełen tajemnic – FINAŁ!

 Przed Wami ostatni etap, czyli finał. 

Zastanawiamy się jednak z Rocką, czy bezpiecznie jest teraz organizować nowe zadania – jeżeli boicie się ze względu na atak hakerów i ograniczacie aktywność w grze, przełożymy zadania na kolejny tydzień. Decyzja zależy od Was. My rekomendujemy przesunięcie, ale – tak jak napisałam wcześniej – to Wy o tym decydujecie. 

A teraz wyniki: 


Ze względu na ilość pytań, nie będziemy publikowały wszystkich poprawnych odpowiedzi, a jedynie te, w których pojawiły się błędy. 

12. Starplaza

13. MSW

17. CherryDaBoo

24.  izabelach

27. AllDolledUp

Proszę o ponowne przeliczenie punktów, bo – mimo starań – mogłam się gdzieś pomylić, a nie chciałabym dla Was źle. Jeżeli pomyliłam się na Waszą korzyść – nie tracicie punktów, bo to moja wina. 

Z wątpliwościami i zażaleniami możecie pisać na nasze blogowe konto, odpowiemy i dojdziemy do porozumienia. 

Mamy nadzieję, że bawiliście się dobrze. 

Każdemu serdecznie gratulujemy dojścia aż do tego etapu – nie było to łatwe! 


Czekamy na Waszą decyzję i do zobaczenia wkrótce ;) 

7 komentarzy:

  1. A napiszecie co to były za zadania w tych etapach? Czytelnicy niebiorący udziału też by chcieli wiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje punkty się zgadzają ^^

    Jeśli większość woli poczekać, również mogę poczekać ^^ W końcu najważniejsze jest bezpieczeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce mi sie smiac bo napisalem cherryBADOO. Wszyscy wiemy co to badoo XDD widze ze dwa innw tez pomylilwm xd trudno haha ja tez wole chyba pozniej, teraz jest zbyt ryzykownie cokolwiek robic... czekam na jakies oswiadczenie od adminiw ze juz wszystko OK i poglaszcza nas wszystkich po glowkach XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Sytuacja chyba się zaczyna uspokajać, ale myślę, że możemy przełożyć kolejny etap.

    OdpowiedzUsuń