2021/04/22

Nowości

Dzień dobry, nareszcie słoneczko i ciepełko!

Wczoraj dodano sporą dostawę do Giardini:


Elizabet-Mary na pewno się ucieszy, że może rozbudować swoją farmę o kolejne pokoje i sadzonki.
Z mojej strony powiem tylko tyle, że zawsze fajnie jak jest różnorodność roślin, bo pamiętam czasy kiedy zielonych artykułów było dosłownie 5 i każdy "naturalny" apartament wyglądał tak samo. 

Oczywiście na razie nie polecam nic kupować, przez niepewny status bezpieczeństwa gry - podniosły się głosy że również kupując w bazaarze i Starplazie ma się większą szansę na ataki na konto i Stardollary, a przez system płatności można nawet stracić prawdziwe pieniądze przez nieautoryzowane wykorzystanie danych z karty kredytowej/debetowej. Najlepiej odczekać i łudzić się że admini załatają launcher i zakończą chaos w ty grajdołku.

Jak wam się podobają nowe roślinki (koszulek nie komentuję celowo :') )?

12 komentarzy:

  1. Na pewno coś tam z okapim Tomkiem wybierzemy :D Podobają mi się narzędzia – idealne na farmę!
    Koszulki zostawię bez komentarza XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatków nigdy nie za dużo :D też ostatnio zaczęłam pracować nad moim stardollowym ogrodem więc idealnie :D Co do ataków - ja gram normalnie kupuje, sprzedaje i nic się nie dzieje, mam nadzieję, że tak zostanie. Zawsze byłam zdania, że połączenie karta bankowa+konto to nie jest dobry pomysł. Pamiętam czasy jak notorycznie scamowane były konta na aliexpress i na grupach aż huczało, bo hakerzy zmieniali dostęp do konta i kilkukrotnie robili zakupy na kilkaset dolarów - od tamtego czasu nigdzie ani nigdy nic nie paruje z kartą bankową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre roślinki są serio ładnie zrobione, ale raczej skupiam się bardziej na ubraniach niż dekoracjach odkąd skończyłam jeden apartament cały po swojemu:p Również nie będę komentować tych tiszertówxd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te roślinki. Te wieszaczki, a właściwie stojaki też fajne. Może coś kupię do swojego wiosennego ogrodu :D
    Mogli sobie odpuścić te koszulki XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio kupiłam troche przypadkowe kwiaty a tu takie łądne sie teraz pojawiaja no nie wierze
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli ktoś robi ogrody, to spoko. Dla mnie chyba nic.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne roślinki,jak ktoś urządza apartament to na pewno jest zadowolony z dostawy,ja niczego nie kupię bo mi one niepotrzebne....a koszulki są beznadziejne,ale i tak trafią się ludzie którzy je kupią xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne rośliny, jeszcze nie wiem, czy coś kupię. Ja raczej korzystam z roślin przeznaczonych do wnętrz niż takich do ogrodów, ale kto wiem może skuszę się na lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna dostawa, jednak jeszcze nie jestem w zakupowym szale roślinnym, więc podziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie robię ogrodów na stardoll, ale całkiem ładne te rośliny

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rośliny, niestety dosyć drogie, zresztą jak zawsze w tym sklepie... ubrania mogliby sobie odpuścić xd fajnie, że pojawiło się coś za starcoins, kiedyś wykorzystam tę taczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, na pewno coś kupię do ogrodu :) Ubrania nadają się tylko do robienia przy grządkach xd

    OdpowiedzUsuń