2021/04/27

Nowości

Dzień dobry we wtorkowy piękny, choć zimny poranek.

Popatrzmy sobie na osobliwą dostawę, do drugiego najbardziej zapomnianego sklepu, a przy tym jednego z najstarszych w Starplazie - Spectacular:


Ceny, które widać są ze zniżką dla Royalty, więc dodajcie sobie po 1 sd na artykule. 
Powiem wam, że na pierwszy rzut oka miałam niezłe iks de jak to zobaczyłam, ale po dłuższym przyjrzeniu się, podobają mi się te motyle okulary nawet. Pasowałyby do słodkich kawaii stylizacji albo czegoś podobnego. Smoki mi się podobają głównie dlatego, że można je fajnie wykorzystać jako coś innego niż okulary, np jakaś brosza, albo nawet tatuaż. Wiem że może szukam na siłę zastosowań dla tego czegoś, ale fakt faktem od dawna nie mieliśmy takiego charakterystycznego wybryku w Starplazie.

A wy, co sądzicie?

13 komentarzy:

  1. Mnie się podobają, takie wesołe i śmieszne 😀 Szkoda tylko, że są do BP, a nie do garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystacie już "normalnie" ze Stardoll po tych atakach hakerskich? Nie wchodziłam tam specjalnie przez kilka dni i się zastanawiam czy był jakiś update na grupach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystałam normalnie. Kiedy się ta akcja zaczęła, od razu zmieniłam hasło i wprowadziłam kwarantannę na 48h.
      A teraz chyba powoli wszystko wraca do normy, wysłałam normalnie transmitki itd. Chociaż laki, które potraciły twarze, wciąż ich nie odzyskały. I wciąż nie dostaliśmy żadnego wyjaśnienia od adminów...

      Usuń
    2. Ja czekam na info od nich xd poki co wstrzymuje sie ze wszystkim transakcjami, tylko loguje sie i nic wiecej

      Usuń
  3. Kupiłam tylko te za starmonety. Zawiodłam się, że okulary nie są do apartamentu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się ta dostawa, a dodatkowy minus to fakt, że nie można wybrać dokąd mają trafić okulary...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zwracam szczególnej uwagi tego typu sklepów, szczególnie, że tutaj nie można wybrać, aby trafił one do apartamentu. Niektóre modele są fajne, ale nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. W grze: szkoda pikseli na to
    W rzeczywistości: szkoda plasitku na ten szajs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha coś w tym jest, niektóre wyglądają jak z bazaru z chińszczyzną wszystko za 5 zł.

      Usuń
  7. Fajne są :D Szkoda, że nie do garderoby ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłyby spoko, gdyby trafiały do apartamentu. Niestety do BP nic nie kupuję, bo moja cała twarz jest ze stradesign i nie mam siły na ustawianie tego wszystkiego. Zwłaszcza, że NADAL nie da się normalnie ustawić kolejności elementów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł fajny, ale wykonanie nie podoba mi się :(

    OdpowiedzUsuń