2021/04/02

Nowości: Antidote

Dzień dobry w piątek przed świętami. Zapracowani? A może cieszycie się w odrobiną wolnego?

Dziś nadszedł czas na nową kolekcję Antidote. Ma dwa piętra i prezentuje się jak poniżej:


Dostawa wyprzedała się ponoć ekspresowo, jednak nie wiem tego z pierwszej ręki, gdyż przegapiłam. Udało mi się kupić tylko okulary :( Bardzo żałuję, że nie załapałam się na czarną torebkę, ale reszta kolekcji mi się w ogóle nie podoba. No, może marynarka z manekina z wyżej wspomnianą torebką, ale musiałabym się zastanowić.

Może bym nie przegapiła kolekcji, gdyby udało mi się doładować stardollary w porę. Niestety jednak cały dzień odmawiano mi transakcji, przy płaceniu pojawiał się komunikat "twoja płatność została anulowana". Czy ktoś z was ma podobny problem? Mega mnie to nurtuje.

Co myślicie o kolekcji? Czy mieliście taki problem przy transakcji na Stardoll?

9 komentarzy:

  1. Potwierdzam, kolekcja wyprzedała się naprawdę ekspresowo :D
    Jeśli chodzi o mnie to zrobiłam duże zakupy, (zrekompensowałam sobie przegapione YH) kilka rzeczy pewnie sprzedam z zyskiem w przyszłości :)
    Hmm nigdy nie miałam problemów z transakcją, zawsze kupuję doładowanie przez BLIK.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście cieszę się wolnym :D

    Kolekcja nie jest taka zła. Kupiłam dość sporo rzeczy, na przykład torebki, biżuterię, sukienki (oprócz tego ostatniego wora xD). Bardzo mi się podoba szara sukienka z marszczonymi rękawami.

    Widziałam, że inne osoby na FB też miały problem z płatnościami, ale nie wiem czego to wina...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zielony sweterek, rdzawa sukienka i wszystkie kurtki, ale nic nie kupiłam, bo to nie moja półka cenowa :( Ale tak, wyprzedało się szybko, nawet męski manekin co jest trochę zadziwiające

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie jestem SS i dopiero usiadłam przy laptopie....więc w sumie nie interesuje mnie ta kolekcja xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja bez szału jak dla mnie. Szybko się wyprzedała, ale wcale nie była super i to mnie dziwi. Osobiście nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle zaspałam więc na nic nie zdążyłam.
    Kolekcja słaba, podobają mi się aby 2 rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bylo kilka fajnych rzeczy. Ja sie spoznilem, ale tez kasy nie mam xd ciekawe ze znowu sklep dla ss jest dla wszystkich, ale nie narzekam haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam tylko kolczyki, bo na nic innego nie zdążyłam :(
    Fajnie, że Anti jest teraz dla nss.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko zielony sweter, ale ogólnie mało rzeczy mi się podobało – ubrania słabe, dodatki okej.

    OdpowiedzUsuń