2021/04/30

Nowości

Witam wszystkich przed majówką. Macie jakieś plany? W tym roku niestety nie ma zbyt dobrze i długi weekend tylko trzydniowy. Chyba najlepiej jak 1 maja wypada w poniedziałek lub środę, wtedy żeby mieć wolny cały tydzień wystarczy wziąć tylko 3 dni urlopu. Tak, czy inaczej trzeba nam się cieszyć świetną pogodą póki jest, bo już jutro ma być deszczowo.

Dzisiaj dostawa do MS.TQ. Nigdy w życiu nic nie kupiłam z tego sklepu. A wy?


I chyba tym razem też nic nie kupię. Podoba mi się styl kapeluszy, przywodzą na myśl królewski ślub (etykieta dworska z takiej okazji nakazuje, by wszystkie kobiety przyodziały nakrycie głowy) i eleganckie salony, jednak skutecznie odstrasza mnie fakt iż są one dostępne tylko do beauty parlor.

Jaka jest wasza opinia?

9 komentarzy:

  1. Moje plany na majówkę do kończenie wstępu do magisterki i czarowanie żeby magicznie zdobyć odpowiedzi w ankiecie... Chociaż słonko za oknem cieszy, ale też widziałam, że ma zacząć padać...
    Ucieszyłam się jak zobaczyłam tą kolekcję, ale mój zapał zniknął od razu jak się okazało, że nie można kupić ich do apartamentu... A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh te kapelusze zjedzą większość włosów mojej doll, zatem dla mnie są bezużyteczne :(
    A niech pada deszcz haha może będę miała większą motywację do nauki a nie wszyscy się bawią a ja w książkach hah może jeszcze powtórzę coś na tyle ważnego co podwyższy mój wynik. Dziś byłam na zakończeniu roku szkolnego i mega dziwnie się czuję, że już ją kończę. Szczególnie, że się do niej nie nachodziłam (fizycznie haha). Skończenie liceum jakoś wydaje mi się taką ogromną zmianą w życiu. To przeciez dla niektórych moich znajomych koniec edukacji. Wow jaki długi komentarz napisałam
    Pozdrawiam wszystkich licealistów trzymajcie się! Liceum minie szybciej niż myślicie i będziecie tęsknić.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja gdy widze cokolwiek zwiazanego z royalsami: 🤢🤮
    Prawie nigdy nie moglem cieszyc sie majowka jako wolnym, zawsze cos 🥵

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba jeden z najmniej przydatnych sklepów na sdxd żaden chyba za szczególnie mi się nie spodobał, szczególnie, że nie można ich kupić do apartamentu, jedynie ten duży, pomarańczowy jest w miarę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się wszystkie baardzo podobają, ale nie kupuję, bo nie korzystam z rzeczy z BP (lub korzystam bardzo rzadko).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, piękne... Tylko po co to komu?! Przecież włosy żyją własnym życiem, a te nakrycia pasować nie będą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusze nie są złe, jeśli ktoś lubi te klimaty. Nic nie kupię i tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może i ładna,ale ja nie używam nakryć głowy więc ja tam niczego bym nie kupiła nawet jeśli by lądowały w apartamencie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nawet podobają niektóre kapelusze, ale szkoda, że będą a BP ;/

    OdpowiedzUsuń