2021/04/06

LOOKBOOK: ANTIDOTE

 

Hejka kochani! Troszkę się nudziłam przez święta, bo w tym roku spędzałam je u rodziny mojego chłopaka. Jedyne co miałam do roboty to jedzenie ;D No i plakat dla klienta do dokończenia, ale z tym miałam już mało roboty, więc miałam też sporo czasu, żeby posiedzieć trochę na stardollu i przygotować dla Was lookbook. Samodzielnie wykonany. Bo jak się okazało, tylko ja z całej redakcji obkupiłam się w ostatnim Antidote aż tak obficie. Część rzeczy oczywiście kupiłam na sprzedaż, bo nie widzę miejsca w mojej szafie dla różowych platform czy tej śmiesznej "kurtko-torebki", a zieloną kurtkę najchętniej sprzedałabym już teraz. Mam za to nadzieję, że Turkom spodobały się te rzeczy :D A zatem - zapraszam do obejrzenia i zostawienia swojej opinii =D







20 komentarzy:

  1. Lookbook mega mi się podoba! Niektóre rzeczy z Antidote były całkiem fajne i gdybym była szybsza i bogatsza to na pewno bym kupiła. A różowe platformy są świetne... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Rzeczywiście jak im się tak dłużej przyglądam to nie są takie złe. Kształt mają super, tylko kolor nie do końca mi pasuje :D

      Usuń
  2. Woow, super stylizacje! :D
    Bardzo podoba mi się 1,2,3 oraz 7 :D Ta zielona kurtka faktycznie jest dziwna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3

      Jest w opór dziwna, dlatego w stylizacji już nawet nie próbowałam z nią walczyć i udowadniać, że jest fajna, tylko po prostu postawiłam na soczyste kolory, które będą ładnie wyglądać z tą zielenią =D

      Usuń
  3. Wow, super lookbook.
    Ja przegapiłam kolekcję, jak zwykle.
    Najbardziej podoba mi się stylizacja z ostatniego rzędu po lewej.
    Różowe platformy są fajne, ale ten zielony płaszcz to zło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3

      To ja tak przegapiłam YH i chyba też trochę dlatego teraz poszalałam z Anti ;D Kasa została, więc trzeba było ją wydać xD No fakt, platformy jeszcze nie są takie najgorsze =D

      Usuń
  4. Rozowe platformy sa ekstra! Chetnie potem kupie haha kurtka z 7 stylizacji tez fajna :) kolekcja nie jest taka zla, wydaje mi sie, ze sporo rzeczy potem bede duzo warta. Z Twoich propozycji najbardziej przypadly mi do gustu: 1, 7 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko srebrna sukienka nie była jakoś bardzo droga, bo na nią nie zdążyłam:( A jak dla mnie to była najładniejsza rzecz z kolekcji:((

      Usuń
  5. Wow, zaszalałaś Rocka :D
    Wszystkie stylizacje są prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się pierwsza,druga i siódma stylizacja :) ta zielona kurtka wygląda koszmarnie xd kurtko-torebka jeszcze nie wygląda najgorzej,może gdyby miała inny kolor,np granatowy :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!! W innym kolorze ta torebka byłaby idealna =D

      Usuń
  7. Zrobić tyle naprawdę świetnych stylizacji to nie lada wyzwanie :)
    ale super sobie poradziłaś! Dla mnie najlepsze to 1,2 i 6
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje 11/10!
    Chociaż mnie Antidote nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Mnie właśnie też niezbyt zachwyciło, ale nakupiłam tyle rzeczy pod wpływem impulsu, kiedy widziałam jak szybko się wyprzedają;D

      Usuń
  9. Rocka przeszłaś samą siebie! Stylizacje są genialne, nawet dziwna, zielona kurtka broni się w Twoim wydaniu :D
    Z tego co widziałam na IG, to już jest wiele chętnych na odkupienie różowej torebki i platform, ja również zainwestowałam w nie z myślą o sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są chętni? Wow! Co jest grane, że praktycznie każda limitka wyprzedaje się jak na pniu. Mniej egzemplarzy? A może ludzie są bardziej spragnieni limitek po roku przerwy?

      Bardzo dziękuję za tak miłe słowa <3

      Usuń
  10. Dobra robota! Jestem pod wrażeniem! Nie umiem wybrać najlepszej stylizacji, bo wszystkie są super ^^ Nawet ta zielona kurtka wygląda fajnie z tymi kozakami i szalem. Kolory na zasadzie kontrastu. Po prostu extra!

    Jak dla mnie kolekcja była fajna, ale niestety zdążyłam tylko na kolczyki.

    BlackLips

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemiło czytać mi takie opinie <3 Bardzo się cieszę, że lb przypadł Ci do gustu =D

      Usuń