2021/04/25

ARTYKUŁ


Jestem już na stardollu wystarczająco długo, aby móc napisać coś o konkursach, które admini co jakiś czas dodają. Z moich obserwacji (zresztą sami pewnie też to zauważyliście), wynika że zwycięskie prace to w większości przypadek. Wiele razy starałam się zrobić dobre zdjęcie i wysłać je na jakiś konkurs, ale za każdym razem sytuacja była taka sama - wygrywał ktoś, kto nie do końca się przyłożył.




Powyższe zdjęcie było zrobione na konkurs, przy okazji którego dostaliśmy od adminów koszulki z napisem "doll". Trzeba było zrobić zdjęcie swojej doll... jako lalki, po prostu. Stwierdziłam wtedy, że ciuszki, czy makijaż typowy dla plastikowych lalek będzie zbyt oklepany, więc wymyśliłam właśnie takie zdjęcie. Duże buty, duża torebka i mała lalka. Bardzo lubię tę fotkę i mimo, że po zakończeniu konkursów usuwam te zdjęcia, to tego nie usunęłam. No, ale jak myślicie co wygrało? Tak jest! Fotka z doll wystylizowaną na plastikową lalę :D 

Od tamtej pory przestałam się starać jeśli chodzi o konkursy i wiecie co? Wygrałam. Zdjęciem, które według mnie jest ultra brzydkie i bez pomysłu. Był to konkurs karnawałowy. Nie lubię konkursów karnawałowych, więc się nie postarałam, tylko nawrzucałam czego się dało - piór, roślin, ogni sztucznych, a nawet koguta, który był karnawałową darmówką ;D 


Kompletnie się nie spodziewałam, że ktoś wybierze moją pracę. A więc skoro już ktoś wybrał lub wylosował moje zdjęcie to stwierdziłam "a czemu nie spróbować wygrać?", zwłaszcza, że nigdy wcześniej nie miałam takiej okazji. Czułam się usprawiedliwiona, dlatego że w regulaminie nie było napisane, że konkurs jest wyłącznie dla męskich lalek. Na zdjęciu umieściłam chłopaka, a nie dziewczynę, więc pod względem tematycznym wszystko się zgadzało. Nie zgadzała się za to inna praca, na której rzeczywiście była damska doll, a przypominam, że mówimy o konkursie Carnival King.

Na koniec przygotowałam wisienkę na torcie. Pamiętacie ten konkurs? Był całkiem niedawno.


W zasadach konkursu wyraźnie było napisane (i to grubą czcionką!), że należy wystylizować przynajmniej jedną rzecz z wielkanocnego (recolorowanego zresztą...) gift-o-metru.

Tak prezentuje się zwycięska praca: 


I nie ma w tym nic dziwnego, bo jest przynajmniej ten nieszczęsny pasek. Spójrzcie jednak na miejsce czwarte i szóste:



Czy to ja jestem ślepa czy tutaj nie ma żadnej rzeczy z gift-o-metra? Jeżeli tak to zasady są niezachowane, ale adminom to najwyraźniej nie przeszkadza (albo systemowi losującemu zdjęcia). Nie mówię, że fotki są brzydkie. Rozumiem też chęć nagrodzenia osób bez statusu superstar lub royalty, ale niech przynajmniej te zasady będą zachowane, bo to nieuczciwe wobec pozostałych graczy. A później ci sami admini blokują nam konta za to, że "gramy nieuczciwie". Stardoll to nie gra dla małych dziewczynek. Stardoll to Dziki Zachód xD

W ramach ciekawostki wrzucam też zdjęcie, które sama wysłałam.



Podsumowując - stardollowe konkursy to zwyczajna loteria. Nie trzeba się starać. Nie wystarczy nawet trzymać się zasad. Tu są wszystkie chwyty dozwolone, a wygraną trzeba traktować jak zwykłą loterię. Wszystko co mogliście przeczytać jest zbiorem wyłącznie moich własnych spostrzeżeń na temat konkursów.

Koniecznie dajcie znać co myślicie o konkursach na Stardoll i jakie są Wasze doświadczenia!

11 komentarzy:

  1. Właśnie na konkursy karnawałowe przygotowałam zdjęcie z nawrzucanymi różnymi badziewiami, wrzuciłam je do konkursu na królową i króla, a do konkursu na zwierzątko karnawałowe dołożyłam tylko jednorożca. Nie wygrałam, ale dostałam chyba z dwóch konkursów 30sd (chyba wyróżnienie) i nawet umieścili moją doll pod tymi głównymi miejscami.
    Potem uznałam, że zrobię tak samo z konkursem GOM - nawrzucałam ciuszków, o które prosili i nawet nie dostałam wyróżnienia xD

    Suma summarum zgadzam się z Twoją konkluzją :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się kiedyś starałam do tych konkursów a później to olałam, miałam wrażenie, że zwyciezcy są wybierani na ślepo. Te różnice praca - temat o których piszesz ładnie widać w The Vote, ponieważ zdjęcia zazwyczaj nie mają nic wspólnego z tematem , chociaż chyba trochę się ogarnęli ostatnio... albo to zwykły przypadek 🤷🏻‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zawsze staram wysyłać tematyczne zdjęcia na konkursy. Na karnawałowy nawet dostałam wyróżnienie, więc smutno mi słyszeć, że to przypadkowa loteria. Ale no taka prawda.

    Nawet na The Vote staram się robić zdjęcia na temat, a i tak zawsze wygrywa coś nie związane z temat.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie biorę udziału w konkursach. Nigdy nie wygrałam nic.

    OdpowiedzUsuń
  5. W konkursach na głosy zawsze wygrywają ci co najwięcej spamują więc nie biorę w niczym udziału.
    Parę fotek zgłosiłam, ale nie liczyłam na nic.
    Bardzo szkoda, że zwycięzca losowany jest za pomocą tarczy i rzutek z darta, ale niestety nic się z tym nie zrobi. Żal jedynie ludzi, którzy się napracowali.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy i jedyny raz w moim życiu, wygrałam konkurs, w którym trzeba było coś napisać w 2020 roku i dalej nie wiem czy to przypadek, czy serio ktoś przeczytał moje wypocinyxd Co do konkursów ze zdjęciami, według mnie wygrywają zdjęcia, które zwyczajnie przyciągają uwagę- niekoniecznie muszą być estetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie takie same spostrzeżenia co do konkursów, bo też od dawna śledzę jakie prace wygrywają. Niektóre kompletnie nie trzymają się tematu, albo są wręcz z nim sprzeczne, a i tak wygrywają. Albo robią zasady do tych konkursów i się ich trzymają, albo mówią wprost że to loteria i ch wam w d z waszym staraniem XD Przynajmniej to by było uczciwsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. W konkursach na glosy nie biore udziału, mam co robic z czasem a nie spamowac. Do the vote zawsze wrzucam randomowe zdj z apartamentu, nie bawie sie w ten temat zasugerowany przez nich XD jesli chodzi o konkursy to robie cos tam na temat, ale ostatnio nic nie wygralem. Za to dwa razy udalo mi sie xd raz 30sd za zdjecie na halloween, nie bylo przerazajace ale bylo zlepkiem rzeczy z bod mod i fallen angel xd i drugi konkurs na scenerie z okazji parady rownosci, dziwne bo nie byla szczegolnie piekna. Ale darmowe ss na tydzien bylo i sds =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wygralam już kilka razy. Tzn. nie pierwsze miejsce, ale gdzies tam w wyroznieniach byłam także łącznie może z 70 sd udało sie wygrać. Ale jestem zdziwiona, bo Twoje zdjęcia są piękne *__*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie bawię się w konkursy, bo jak widzę to jest loteria kto wygra. A konkursy czasami są dobre do zdobycia darmówek, więc to jedyny powód wysyłania przypadkowych zdjęc

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkowicie się zgadzam z artykułem! Wygrana w tych konkursach to jedna wielka loteria, dlatego nie warto się starać.

    OdpowiedzUsuń