2021/04/26

Poniedziałek z Elizabet-Mary – stare buty

Dzień dobry! 

Mam nadzieję, że weekend minął Wam przyjemnie, a poniedziałek nie okazał się taki straszny. 

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje pomysły na wystylizowanie starych butów (jakkolwiek źle to brzmi). Zapraszam do oglądania: 



Bardzo klasyczna i skromna propozycja – nie wiem, jak Wy, ale ja nie jestem fanką stylizacji, w których ktoś nawala 8219057501958 rzeczy, aby tylko nawalić. Myślę, że ta propozycja zawiera wystarczającą, chociaż niewielką ilość elementów i dzięki temu wygląda uroczo.

Postawiłam na czarny look, który dopełniłam złotymi, delikatnymi dodatkami. Chętnie ubrałabym się podobnie w prawdziwym życiu, jednak nie eksponowałabym majtek. 

Co do butów – kupiłam je dość dawno temu za jakąś śmieszną sumę rzędu 200 Starmonet. Są naprawdę ładne, ale nie dopasowują się do stóp lalki, co trochę mi przeszkadza. No cóż, takie uroki starych ubrań. 



Druga propozycja – bardzo wiosenna! Ponownie stare, niedopasowane buty, które kupiła za zawrotną cenę... 5 Stardollarów! Tak, wiem – zaszalałam. 

Pewnie zastanawiacie się, dlaczego mam przekręcone okulary – nawiązałam w ten sposób do pewnego zdjęcia jednej z moich ulubionych wokalistek. Osoba, która jako pierwsza odgadnie, kto był dla mnie inspiracją, otrzyma ode mnie 30 Stardollarów. 

Zdradzę Wam, że miałam problem z wyborem torebki – czerwona byłaby przesadą, a inny kolor mi nie pasował. Zdecydowałam się na użycie zielone, aby nawiązać do kolorów na spódnicy i spodobało mi się, bo dodało stylizacji wesołości, a ja lubię wesołe rzeczy. 



Ostatnia stylizacja, skromna niczym pensja początkującego nauczyciela (czyli mnie za 2 lata). 

Wystylizowałam buty (podobno) Vanessy Hudgens – te drewniane podeszwy są bardzo dziwne, ale zapewne kiedyś były modne. Wkurza mnie też, że ten pasek, rzekomo od kompletu, nie przylega do swetra idealnie. 

Stylizacja kojarzy mi się z katalogiem marki Bonprix z początku XXI wieku – pamiętam, że zawsze próbowałam namówić moją mamę, żeby zamówiła mi coś z tego katalogu, ale nigdy się nie zgodziła. Jako mała dziewczynka obiecałam sobie, że kiedy będę dorosła, będę sobie zamawiała ubrania z gazetek...

I wiecie co? Nigdy w życiu niczego tam nie zamówiłam, bo nic mi się nie podobało i zgadzam się z moją mamą – ceny tych ubrań są zbyt wysokie w stosunku do ich wyglądu. 


Jestem ciekawa, czy coś wpadło Wam w oko. Jak zawsze czekam na komentarze :) 

Cudownego dnia! 


11 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje piękne, 2 to moja ulubiona. Buty klimatyczne, szkoda, że tak słabo przylegają do stóp, ale no cóż taki już ich urok.
    Ja w garderobie mam dużo starych torebek, które moim zdaniem do niczego nie pasują. Może wpadnie jakiś post ze starymi torebkami właśnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ❤️
      Nie wiem, czy w mojej szafie znajdą się jakieś stare torebki, ale postaram się coś zaplanować na przyszły tydzień właśnie z torebkami 😊 Dziękuję za podpowiedz!
      Czy mogłabym wykonać jakąś stylizację na Twojej lalce?

      Usuń
  2. Super stylizacje :D Strasznie wkurzałoby mnie niedopasowanie tych butów więc pewnie leżałyby w szafie...
    Nie wybiorę jednej stylizacji, bo każda jest świetna. Pierwsza to w sumie coś takiego co sama nosze w realu (oczywiście majty zakryte!).

    Też zawsze smuciłam się, że rodzice nie chcieli mi nic z Bonprix kupić :c Ale teraz mam takie same odczucia jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są ok, druga chyba najlepsza. Ja akurat uwielbiam stylizacje, gdzie jest wiele elementów, moim zdaniem są ciekawsze o ile ktoś umie to wszystko ze sobą fajnie połączyć. Mam kilka par butów ze starą grafiką, między innymi te 3;) Mnie też często wkurza niedopasowanie, ale ma to swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię starych grafik, ale te butki jeszcze się jakoś bronią.
    Wszystkie stylizacje są bardzo ładne.
    Pamiętam te gazetki, uwielbiałam je oglądać. Moja mama sobie raz zamówiła płaszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje, chociaż nie lubię starych butów, chyba nie mogę przeboleć tego jak bardzo niedopasowane są do stóp lalek :'D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pierwsza i druga stylizacja sa bardzo ladne! Buty pomimo kiepskiej grafiki niezle pasuja do calosci :) w trzeciej stylizacji jedynie dalbym inny golf zeby nie bylo tak jednolicie ;) ale serio swietnie wybronilas te buty :D bonprix.. haha moze przez te buty look wydaje sie taki podobny ;) tez uwazam ze ubrania tam sa za drogie 🙈 oczywiscie zapraszam do siebie, mysle ze cos znajdziesz ze stara grafika do nowych postow =)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podobają mi się te buty,są koszmarne :( co do stylizacji to podoba mi się tylko druga propozycja,w pierwszej dodałabym szeroki pasek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje i post! *__*

    Ja lubię zamawiać ciuchy, ale z internetowych katalogów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten post i te buty nie są takie złe. Ciekawi mnie co z tymi stopami lalek, aż tak admini zmieniali wygląd?

    OdpowiedzUsuń