2021/04/06

Nowości

Dzień dobry, jak tam po świętach? Ja się muszę na nowo rozpędzić, bo się rozleniwiłam przez te trzy dni. Wczoraj cały dzień grałam :') a teraz trzeba nadgonić studia.

Dzisiaj nowa kolekcja Nelly.com, jednego ze sklepów, do którego nie było dostawy od wieków.


Jest całkiem sporo rzeczy, którymi jestem zainteresowana, bo mogą się okazać przydatne w przyszłości. Żadne fajerwerki, ale solidna baza pod stylizacje. Niestety z kurtką znowu pokiełbasili, bo dodali podszewkę na sztywno i nawet na manekinie wygląda brzydko, bo wystaje nad spodnie. Szkoda, bo to też mógłby być niezły artykuł. Dobra rzecz natomiast, to biżuteria za starmonety, tego nigdy za mało.

Dajcie znać jak wam idzie przystosowanie do rzeczywistości po świętach, a także jak wam się podobają powyższe nowości.

9 komentarzy:

  1. Dostawa mnie się podoba, jak będzie przypływ stardolarów to na coś się skuszę. Jestem trochę zawiedziona butami, bo żadne nie zachęcają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiepska kolekcja jak dla mnie. Podoba mi się tylko jasna kurtka, narzucana na ramiona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że kurtka narzucona na ramiona jest hitem tej kolekcji, dawno na stardoll nie dostaliśmy tak ładnego okrycia wierzchniego i to w dość przestępnej cenie. Według mnie na szczególną uwagę zasługuje również naszyjnik za starmonety, tani i bardzo ładny oraz kolczyki. Ja kupiłam jeszcze różowe body i pistacjowy top ( można znaleźć go w katalogu) - również uważam, że są to bardzo ładnie wykonane rzeczy i przydadzą się do wielu wiosennych i letnich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuterię na pewno kupię. Rzeczy nie są takie złe, ale na razie nie kupuję nic.

    Też mi się tak nic nie chce po tygodniu wolnego, na jutro muszę jakieś dziadostwo przeczytać na zajęcia i już mam dość :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się ta kolekcja! (sama jestem zaskoczona)
    Kupiłam już buty z pierwszego manekina (kocham takie buty więc od razu to zrobiłam jak tylko je zobaczyłam) dżinsy (są super wykonane imo), białą koszulę i białą kurtkę. Zastanawiam się jeszcze nad błękitnym topem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka sporo mi sie podobalo, wybralem jednak minimum: bezowe sandalki, biala kurtka, lancuszki - must have! i zastanawiam sie jeszvze nad biala koszula.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się cieszę z końca świąt, nareszcie uff...
    Kolekcja mi się podoba, dodałam sporo rzeczy na listę życzeń. Takie praktyczne ubrania, nic szałowego, ale warto mieć – w ogóle sklep Nelly kojarzy mi się właśnie z takimi rzeczami, nic wow, ale wszystko praktyczne i do użycia.

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam naszyjnik za sm i białą kurtkę,nic więcej mi nie przypadło do gustu....ogólnie kolekcja jest słabiutka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest kilka rzeczy, które są fajne, jeśli będzie kasa, to kupię kilka.

    OdpowiedzUsuń