2021/04/27

Stylizacja z darmówką #41

 Hejka! Dzisiejsza darmówka jest według mnie zdecydowanie przesłodzona, 
dlatego starałam się ograć ją tak aby nie wyszło kiczowato. Wydaje mi się, że 
basicowa baza wprowadziła równowagę i całość prezentuje się fajnie.

Co myślicie?












WYNIKI

Zainteresowanie konkursem było większe niż się spodziewałam przez co bardzo trudno było
mi wybrać zwycięskie prace. Wszyscy mieliście świetne i bardzo kreatywne pomysły!
3 miejsce i 30 sd - Ksante
2 miejsce i 50 sd - Elizabet-Mary
1 miejsce i 80 sd - tusia-34
Gratulacje! Po nagrody zgłoście się do mnie na Stardoll. :)

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się wykorzystanie tej kurteczki. Fajnie, że postawiłaś na taką stonowaną stylizację :)

    Bardzo dziękuję i gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście nie podoba się ta kurtka, przez co stylizacja też nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, dziękuję :)
    Mnie się bardzo podoba ta kurta, korzystałam z niej kilka razy. Twoja stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, ja nie mialem pomyslu na tamta bluzke xd co do stylizacji ti chyba wolalbym inne buty, jakies sandaly wtedy bylo by wiosennie i nieco hippie :) kurtka niby ok ale raczej nie w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ta kurtka też się nie podoba. Sama próbowałam ją kilkukrotnie wystylizować ale zawsze doll wyglądała jak dzidzia piernik

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka to totalnie nie moja bajka i tutaj też mi nie pasuje niestety. A z jakiej okazji to darmówka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję <3
    Kurtka mi się podoba, ale nigdy nie miałam na nią pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnia kurtka, więc całość też niezbyt..

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się bardzo podoba ta kurtka, mimo, że jest taka słodka i to teoretycznie w ogóle nie mój styl.
    Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka mi się nie podoba,wgl nie mój styl,poza tym nie lubię różowego...stylizacja mi nie przypadła do gustu,poza tym lepiej by tu wyglądały jakieś szpilki niż buty sportowe

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka nawet fajna. Stylizacja też spoko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka jest spoko i stylizacja też. Jeśli jednak trzeba by było zapłacić za nią to bym wyśmiała :)

    OdpowiedzUsuń