2021/04/21

1:3

Tego kwietniowego poranka zajrzałem do szafy redakcyjnej koleżanki Hongwart. Szafa jest pełna nowości, stąd tym razem coś dostępnego nadal w StarPlaza. Co powiecie na Sequin Cropped Top z It Girls? Niby zwyczajna beżowa dopasowana bluzka, ale dzięki przezroczystościom i błyszczącym detalom nie ma nudy. Dzisiaj każdy outfit jest w innym stylu. Na początek delikatnie i kobieco. Myślę, że ta propozycja sprawdzi się podczas mniej zobowiązującego letniego spotkania. Druga natomiast wieczorowa - obfita w perły i do tego metaliczne zdobienia. Ostatnia to taka Paryżanka w Londynie ;) Nie przepadam za motywem flag na ubraniach, ale myślę, że tutaj ta torebka całkiem pasuje. 


Za tydzień sprawdzę, co u karolinnaaa2222 :)

18 komentarzy:

  1. Ooo śliczna ta bluzka, muszę ją nabyć :D

    Bardzo podobają mi się dwie pierwsze stylizacje, są świetne :) Ostatnia do mnie nie trafia, jakoś dużo się dzieje i ta kurteczka jest taka dziwna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) haha właśnie mi się ta kurtka mega podoba, musiałem jej użyć :D ja też kupię te bluzkę jak tylko wishlista mi się nieco wyczyści xd

      Usuń
  2. Wow dziękuję za odwiedziny ;) Bardzo podobają mi się pierwsza i druga. W trzeciej nie pasują mi te jeansy, ale góra jest ok. Fajny koncept, dzięki za inspirację, może wykorzystam w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) właśnie mi też jeansy nie pasują za bardzo, ale lepszych chyba nie znalazłem :/ nogawki chyba najbardziej szkodzą albo szwy

      Usuń
  3. Fajne stylizacje, każda mi się podoba. Chociaż w drugiej bym zdjęła ten naszyjnik albo kolczyki, trochę za dużo dodatków ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) to chyba kolczyk haha jak teraz patrzę ;)

      Usuń
  4. Oczywiście zapraszam!
    Stylizacje są świetne. W każdej widzę coś, co powoduje, że czuję 10/10.
    W pierwszej ten pasek świetnie to wszystko łączy, w drugiej cudowna spódnica, a trzecia, to już wgl diament jest, ta kurtka i torba razem, to sztos.

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 naprawdę ładna, bluzeczka ciekawa może kupię w przypływie sd
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje, bardzo lubię tą bluzeczke :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taka sobie bluzka,raczej nie przepadam za takimi krótkimi bluzkami,więc nie wyląduje w mojej szafie...jeśli chodzi o stylizacje to druga i trzecia jest ładna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobała mi się trzecia, ale wywaliłabym ten naszyjnik i zamieniła na coś delikatniejszego. Pierwsza niby ok ale czegoś mi brakuje. Druga w ogóle mi się nie spodobała, jakoś nic mi do siebie nie pasuje, może czegoś jest za dużo. Zastanowię się nad zakupem bluzki, fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu są dwa naszyjniki xd chciałem żeby było tak obficie jak w niektórych lookach od Chanel :) w pierwszej pewnie czujesz niedosyt przez kolory i torebkę ;) co do drugiej, to jak dla mnie kolorystycznie jest ok, pod względem stylu też jest spójnie.

      Usuń
  9. Mi również najbardziej przypadła do gustu trzecia stylizacja, taka w moim stylu, tylko tak jak napisała Not_ur_babe też pozbyłabym się naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzka jest świetna! Wcześniej ją przeoczyłam, ale na pewno się w nią zaopatrzę w najbliższych dniach.
    Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, ale pozostałe dwie także są świetne! Ta torebka wyjątkowo tutaj pasuje, genialnie to dopasowałeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ czekam aż zobaczę stylizację z nią u Ciebie :D

      Usuń
  11. Bluzka wygląda świetnie i każda stylizacja mi się podoba. Torebka z 3 stylizacji nie jest w moim guście, ale faktycznie jakoś się broni.

    OdpowiedzUsuń