2021/04/14

1:3

Dzisiaj zawitałem do ola4077 - dziękuję za zaproszenie :) W szafie znalazłem dużo rzeczy z tributes, Subcouture czy Hot Buys. Jednak jak zobaczyłem Petite Boite Chapeau Monogram z  Inspired by LV tribute, to wiedziałem, że ta torba będzie dzisiejszą bohaterką posta ;) ola4077 ma ją za 24 sd, jednak na bazarze trzeba słono zapłacić - nawet 600sd. A w rzeczywistości? 4 850 $ Żałuję, że ją pominąłem przy okazji tamtego tribute. A Wy macie ją w swojej kolekcji? Przechodząc do stylizacji... Trochę brakowało mi dodatków, stąd taki wybór ubrań ;) Ale czy zawsze musi być tak obficie?  Dzisiaj bardziej urozmaiciłem paletę kolorów. Wszystkie propozycje są casualowe, jednak pierwsza nieco elegancka, a druga z pazurem - długie skórzane buty niewątpliwie przełamują grzeczny look. 


Która stylizacja jest Waszym faworytem? 

24 komentarze:

  1. Bardzo lubię tę torebkę. Mam ją.
    Stylizacje są super! Najbardziej podoba mi się ta środkowa.
    U mnie możesz zawsze robić co chcesz, w ogóle cała załoga bloga ma się czuć u mnie jak u siebie, nie musicie pytać o pozwolenie! Jesteście moim okiem na grę i uwielbiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że mnie odwiedziłeś :)
    Zakup tej torebki to jedna z moich lepszych decyzji na sd hhah. Szczególnie, że nie inwestuję złotówek w grę i muszę rozsądnie wybierać co kupuję.
    Najbardziej podoba mi się druga stylizacja ta z pazurem ;p
    Taakk wiem, że u mnie w szafie brakuje dodatków, ale kiedyś nie zwracałam na nie większej uwagi. Dopiero teraz, gdy trochę dorosłam są one dla mnie ważniejsze w grze jak i w życiu.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) przyznam ze tez kiedys tak mialem z wydawaniem sds ;) szkoda mi kasy na stradoll 🙈 o z tymi dodatkami mam tak samo! Dawniej wiele nie bylo, ale to tez kwestia tego ze starplaza malo oferuje xd co do spojrzenia na mode to faktycznie trzeba troche dojrzec :) kazdy chyba ma taki etap eksperymentów i dziwnej szafy :D

      Usuń
  3. Kupiłam tę torebkę jakiś czas temu w bazarze i jak ostatnio wróciłam to od razu ją sprzedałam za 600:p Stylizacje średnio przypadły mi do gustu, nie mój styl i dla mnie są za proste. Ale pierwsza jest chyba najlepszą propozycją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj torebki nie mam, a szkoda :c Fajny łup!

    Stylizacje bardzo ciekawe, najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) tez uwazam ze to bardzo dobry zakup =)

      Usuń
  5. Sama torebka nie jest w moim stylu, niemniej jest naprawdę ładnie wykonana i sporo warta :D
    Pierwsza stylizacja jest według mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez na poczatku sie nie podobala xd dopiero u znanych osob jakos fajnie wygladala :D dzieki :)

      Usuń
  6. torebka mi się nie podoba,nie mój gust...jeśli chodzi o stylizacje to mnie osobiście żadna nie powaliła,ale jak już mam wybierać to pierwsza jest ok

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksztalt moze nieco niestandardowy, ale wydaje sie calkiem uniwersalna i klasyczna :)

      Usuń
  7. jak robisz taką sklejkę to estetyczniej by wyglądało odbicie lustrzane środkowej stylizacji tak aby tło 'się zgadzało'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mowiac jakos mi to nie przeszkadza i szkoda mi czasi poprawki xd kiedys pewnie by mnie to draznilo, ale teraz nie przeszkadza mi wcale ;)

      Usuń
    2. Moim zdaniem to wygląda dobrze i ingerencje graficzne nie są potrzebne, nie widzę tutaj czegoś nieestetycznego.

      Usuń
    3. Już nie masz do czego się przyczepić? XD

      Usuń
  8. Ooo ale super torebka! A jakie piękne stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka jest super i stylizacje też! Jednak nie przemawiają do mnie buty z 3, cała stylizacja zrobiła się mocno infantylna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) no moze cos w tym jest przez te gwiazdki ;) ale kolorystycznie jest ok tak mysle :D

      Usuń
  10. Mam tę torebkę bo czułam, że będzie można na niej potem zarobić. Sama w sobie nie jest zła ale to nie mój styl i jej nie noszę.
    Stylizacje całkiem fajne, ale właśnie ta torba mi do żadnej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie kupie haha :D bardzo zaluje ze ja przegapilem, wtedy wydawała mi sie taka sezonowa... kurcze, moze troche w tym racji jest bo graficznie odstaje od reszty 🙈 tak jakby za mocno sie wyroznialy kontury

      Usuń
  11. Chciałabym mieć tę torebkę, ale jej ceny... za biedna jestem :(
    Stylizacje jak zawsze na poziomie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ❣ moze kiedys uda nam sie zdobyc :D polecam poszukac u ludzi i popytac, ceny na bazarze sa takie nieracjonalne d

      Usuń
  12. Nie jestem fanką torebek LV, może przez modę na ich podrabianie, ale generalnie ich wzór złożony z małych logotypów do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń