2021/04/07

1:3

Witam Was w kwietniowym wydaniu 1:3! Dzięki Waszym propozycjom, w najbliższym czasie będę publikował stylizacje stworzone u innych osób. Na początek zajrzymy do Ksante :) Miałem mały problem z wyborem jednej rzeczy, w szafie Ksante jest dużo pięknych rzeczy. Żeby było różnorodnie, ale nie za łatwo postawiłem na Jacket Dress z Antidote. Nie wiem, jak cenna jest ta sukienka/płaszcz, jednak mi się bardzo podoba jej nietypowy krój. W stylizacjach dominują ciemniejsze kolory. Pierwsza propozycja jest elegancka z nutą szaleństwa, druga wieczorowa, a ostatnia w miejskim stylu.


Co myślicie o powyższych outfitach? Jak myślicie, do kogo zajrzę za tydzień?  

15 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Myślę, że ta sukienka / ten płaszcz nie należy do łatwych rzeczy do wystylizowania, a Tobie udało się zrobić 3 różne stylizacje, w dodatku wszystkie są bardzo udane.
    Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. W marcowym czy kwietniowym wydaniu? ;p
    pierwsza i druga stylizacja wyglądają naprawdę super. Sama sukienka w takim wydaniu przyciąga wzrok :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuszna uwaga :D dobrze, że zwróciłaś uwagę na ten szczegół. Poprawione :)

      Usuń
  3. podoba mi się pierwsza i druga stylizacja,tylko z tej pierwszej odpychają mnie te okulary,są zbyt wielkie i zasłaniają prawie calutką twarz,druga jest ładna,elegancka....trzecia mi nie przypadła do gustu,nie przekonują mnie te spodnie,może gdyby je wymienić na jakieś inne to byłoby lepiej

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiały być duże okulary, żeby było w stylu gwiazdy ;) sugerujesz jakieś inne jak jeansy? :)

      Usuń
  4. Uwielbiam tą sukienkę, dużo się jej naszukałam w bazaarze, bo ceny są wysokie :c

    Podobają mi się wszystkie trzy wersje. Nieoczywista jest druga opcja, nie wpadłabym na połączenie z tym szalem, a wygląda super ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłem ostatnio, że ciuchy z Antidote są warte zadziwiająco dużo... czyli raczej jej nie kupię w przyszłości xd ale robiąc stylizacje u Ciebie przekonał mnie ten projekt. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Kocham tę sukienkę, super stylizacje. Najbardziej podoba mi się pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sukienka i na pewno trudna do wystylizowania! Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę na początku nie było łatwo, szybko wpadałem w schemat ;) dziękuję :)

      Usuń
  7. A mi najbardziej podoba się trzeci look :) Świetny pomysł na połączenie sukienki ze spodniami, mogłabym się tak ubrać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się pierwsza i ostatnia, niestety nie jestem fanką tego fioletowego szala.

    OdpowiedzUsuń