2021/04/02

Wnętrze #9

Dzisiaj przygotowałem dla Was fragment sypialni wzorowanej na pokoju studenta. Mało mebli, ale dużo drobiazgów, które razem tworzą całkiem uroczy bałagan. Myślę, że po drugiej stornie ściany stałoby biurko z masą notatek, a obok regał z książkami i niekończącą się ilością segregatorów. Całość jest utrzymana w stonowanych kolorach. Wnętrze stworzone z myślą o artystycznej duszy kochającej modę. 

Jak wygląda Wasza przestrzeń do nauki? Wolicie tak, jak ja mieć niemalże pusty pokój czy mały bałagan, który wcale nie przeszkadza? ;) 

10 komentarzy:

  1. Student akademii sztuk pięknych na bank. ;)
    Jest ciekawie, trochę pusto ale rozumiem zamysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam ze jak na to patrze teraz (wnetrze robiłem w ubieglym roku xd) to tez uwazam e ejst jakas dziwna pustka. Brakuje jakiejs polki albo komody.

      Usuń
  2. Ja lubię mieć dużo rzeczy.
    Jednokolorowych, nie aż tak widocznych, ale jednak dużo :D
    Niemniej fajny koncept :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, bardzo fajny pomysł ^^
    Ja do nauki muszę mieć porządek, wszystko ma swoje miejsce. Przeszkadza mi nawet pranie na suszarce - wpierw muszę posprzątać przestrzeń, a potem nauka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bez porzadku trudno sie skupic na nauce. Dobrze jest miec taka hierarchie zadan, organizacja od razu lepiej idzie :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł na pokój :) Ja lubię swój bałagan, bo wiem gdzie co mam. Ale na biurku nie może być za dużo książek, bo mega mnie to denerwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos w tym jest, tez tak mam 🙈 ale biurko koniecznie z pusta powierzchnia :) inaczej nie da sie skupic, mi tez jest za ciasno, zawsze mam tyle notatek do wykorzystania, laptop i przybory :)

      Usuń
  5. Aranżacja bardzo przyjemna dla oka.
    Ja lubię otaczać się wieloma rzeczami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam wiele takich pokoi u moich znajomych :D zwłaszcza w kamienicach. Jednak ja bym się męczyła w takim wnętrzu, bo lubię harmonię wizualną i nie znoszę bibelotów na wierzchu

    OdpowiedzUsuń