2021/04/08

WIOSENNY KONKURS - wyniki

NAGRODA GŁÓWNA

czyli kosz z limitowanymi ubraniami oraz 100 sd 




OTRZYMUJE:




MIEJSCE DRUGIE

oraz 50 sd trafia do:




MIEJSCE TRZECIE:

zajmują dwie prace i wygrywają po 30 sd:



_____________________________________

Gratulacje!!!
Po nagrody pieniężne zgłoście się na konto Stardoll_i_My, natomiast po nagrody rzeczowe z pierwszego miejsca zapraszam do rockarolla_ (niestety, ale ostatnio miałam problem z płatnościami i odbiór nagród rzeczowych może być troszkę opóźniony. Nic jednak w przyrodzie nie ginie i nagrody będą czekać na odebranie)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję, wszystkie prace są bardzo staranne i pomysłowe. Najbardziej podoba mi się niepodpisana praca, super kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne makijaże (i dodatki)! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze miejsce naprawdę zasłużone :)
    Dziękuję i gratuluje pozostałym uczestnikom
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne makijaże, 1 miejsce najbardziej mi się podoba *-*
    Gratuluję wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję <3 Nie myślałam, że uda mi się wygrać :O
    Co do prezentów rzeczowych, to spokojnie, nie ma pośpiechu :)

    OdpowiedzUsuń