2021/04/16

Nowości

Piątek, piąteczek, piątunio. Pogoda do d, ale przynajmniej weekend.

Dzisiaj nowe ciuszki trafiły do sklepu dla Royalty.


Przyznam szczerze, że zainteresowały mnie bardziej niż się tego spodziewałam na pierwszy rzut oka. Jest parę fajnych artukułów. Wściekle różowa kurtka byłaby obłędna, gdyby miała podszewkę (może dodali, tylko nie na manekina, kiedyś miałam podobnie z jednym płaszczem z Royalty - dostałam podszewkę w apartamencie, ale w Starplazie nie było), no ale chyba nie zaryzykuję na razie :') jak ktoś kupi i się przekona czy załączają podszewkę, czy nie, to dajcie proszę znać. 

Z jakiegoś powodu nie widać na manekinach także jednego z fajniejszych dodatków, czyli Open Leather Belt. Znajdziecie w katalogu, polecam zwrócić na niego uwagę.

Ogólnie myślę, że kolekcja całkiem udana, w końcu coś bardziej interesującego niż te flaki z olejem z ostatniego tygodnia.


A wy, co myślicie?

16 komentarzy:

  1. przyzwoita kolekcja i tania....kupiłam skórzaną kurtkę,czarne długie kozaki,granatowy pasek i torebkę :) chciałam jeszcze kupić czarne i białe szpilki,ale stwierdziłam że mam podobnych sporo więc darowałam sobie kupno ich

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej Tobie sie w koncu spodobała dostawa do sklepu! 😅😅

      Usuń
    2. no wiem,cud się stał xD

      martusia-16

      Usuń
  2. Całkiem spoko się wydaje ta kolekcja, podoba mi się pasek, o którym wspomniałaś. Fajnie wyglądają też pierwsze botki z drugiego piętra, ogólnie dodatki na plus. Pewnie coś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jedna z najlepszych dostaw do sieciówek od bardzooo długiego czasu. Znowu dostaliśmy ubrania inspirowane LaQuan Smith, z czego bardzo się cieszę. Ja wykupiłam już prawie całą kolekcję, ubrania są świetnie wykonane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Otwarty pasek pojawia się na tej mini wystawie zaraz po wejściu do Plazy, ale admini pewnie za kilka dni dodadzą go też do sklepu.
    Wściekły płaszcz ma podszewkę, dostajesz ją po zakupie. Podszewkę ma również ta długa suknia z wiązaniem i czarna spódniczka (myślałem, że to spodenki, a to taka dziwna spódnica xd)
    Kolekcja to niekoniecznie mój klimat, ale kupiłem bardzo dużo artykułów. Szkoda tylko, że już wyżej wspomniana długa aksamitna suknia ma to tandetne rozcięcie z wiązaniem, byłaby lepsza bez tego albo przynajmniej bez tych sznurówek:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zgadzam się co do długiej sukienki, dlatego też długo zastanawiałam się czy ją kupić, bo sam materiał i kolor jest dla mnie super. Po namyśle stwierdziłam, że zawsze będzie można to czymś zakryć, bo jest przylegająca do ciała :D

      Usuń
    2. O super, dzięki za info o podszewkach, w takim razie kupuję :D ja też się zastanawiałam nad welurową suknią przez wzgląd na kolor i materiał i ostatecznie chyba kupiłam (już nie pamiętam). Jeśli nie, to kupię.

      Usuń
  5. Czasem zaluje ze nie mam Royalty xd torebka LV jest super i rozowy plaszcz, to samo body z drugiego pietra i kombinezon ganiturowy. Szpilki sa calkiem ladne, ale chyba juz bylo kilka takich podobnych w starplaza

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że jest piękna a ja niestety nie jestem royality. Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej kolekcji, w końcu coś ciekawego i jakość jest super. Rzadko się zdarza, aby obecny stardoll mnie tak pozytywnie zaskoczył.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jestem jakaś inna, bo do mnie ta dostawa nie trafiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega mi się podoba ta kolekcja, w końcu coś dla mnie.
    Zakochałam się w tej granatowej sukni jak tylko ją zobaczyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostawa jest ładna, ale nie jestem Royalty XDD Super są te pudrowe buty i wściekle różowy płaszcz

    OdpowiedzUsuń