2021/04/28

1:3

Jak zapowiedziałem tydzień temu, dzisiaj zajrzymy do szafy karolinnaaa2222. Przy okazji dziękuję za zaproszenie :) Tutaj znalazłem całą masę pięknych ubrań - Karolina ma dużo rzeczy od Chanel i niezwykłą kolekcje torebek. Żeby jednak nie było tak przewidywalnie, wybrałem buty. Moją uwagę od razu zwróciły Decoracted Sandals z Nelly.com. Przyznam, że od dłuższego czasu na nie poluję ;) Podoba mi się ich spiczasty nosek i metaliczne zdobienia. Do doboru kolorów zainspirował mnie kolor szminki na ustach doll. Najpierw look inspirowany stylem Rihanny - w tym przypadku młodzieżowo z dodatkiem elegancji. Oversizowa koszulka i sprane jeansy, a do tego srebrna biżuteria, futro i klasyczna torebka. Wiecie może co to za marka? Pośrodku coś prostszego, ale jest bardziej kolorowo. Na koniec zmysłowo, nieco wyzywająco i koniecznie w czerni ♥ 


Czekam na Wasze opinie :)

17 komentarzy:

  1. Te butki są śliczne!

    Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja, super wygląda.
    Druga stylizacja też jest ciekawa, chyba pierwszy raz widzę tą sukienkę :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) to museum mile, limitowana niestety :(

      Usuń
  2. Niestety tym razem podoba mi się tylko jedna stylizacja, ta trzecia.
    Buty całkiem ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś miałam te buty,ale potem je sprzedałam i w sumie raczej nie żałuję,bo jakoś nie podobają mi się....jeśli chodzi o stylizacje to trzecia jest ładna,ale przeszkadza mi że buty włażą na spodnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze ich nie kupilem :( za ile je sprzedalas swoja droga? ;) to bylo celowo, skusilem sie na pewien trend z wybiegu 2020 :)

      Usuń
  4. Buty są ciekawe, ten szpiczasty nosek jest super, ale strasznie przeszkadza mi w nich to że wyglądają bardzo masywnie w okolicach kostki. Ostatnia stylizacja według mnie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie calkiem spodobal ten trend z wiazaniem butow na nogawkach 🙈 nie jest nudno, szkoda tym bardziej chować metaliczne zdobienie, ktore sprawia ze sandalki nie sa takie zwyczajne :)

      Usuń
    2. Ale nie napisałam, że buty na nogawkach wyglądają źle :D
      Sama lubię ten trend, szczególnie uwielbiam kiedy szerokie spodnie są tak obwiązane. Po prostu te buty nie do końca mi podpasowały, bo jak już wspominałam, dla mnie wyglądają troszkę zbyt masywnie w okolicach kostki, paski są szerokie i zdobione, gdyby były o połowę cieńsze podobałby mi się bardziej. A sama stylizacja jest wciąż dla mnie dobra, rozumiem zamysł :)

      Usuń
  5. Piękne butki, stylizacja 1 i 2 jakoś do mnie nie przemawia, za to 3 bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty ładne, podoba mi się tylko 3 stylizacja, ale średnio wyglądają te paski od sandałków na nogawkach spodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.instagram.com/p/B9bebb2gFTt/?igshid=8p589ti81nro
      To koniecznie musialo byc tak, inaczej byloby tak przewidywalnie ;)

      Usuń
  7. Trochę słabo, że buty nie zostały jakoś bardziej wyeksponowanne. Najbardziej podoba mi się 3 propozycja.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne propozycje!
    Bardzo podoba mi się ten pomysł na buty wchodzące na nogawki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) mu takze! Wyglada bardzo oryginalnie, szkoda ze na sd jest tak malo butow do tego trendu :/

      Usuń
  9. Zawsze wszyscy jesteście u mnie mile widziani i załoga, i czytelnicy, mój apartament stoi otworem!
    Mnie się podobają wszystkie 3, aczkolwiek czarna jest wyśmienita!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne propozycje, jednak najbardziej przemawia do mnie czarna. Samych butów nie uważam za jakiś wow, ale ten nosek na pewno przyciąga uwagę

    OdpowiedzUsuń