2021/04/02

Czytelnik miesiąca: podsumowanie marca

Dzień dobry w ten piękny wiosenny wieczór (jak to piszę, jest wieczór), przyszłam by ogłosić państwu nowego zwycięzcę konkursu na czytelnika miesiąca. Przypomnę krótko zasady: zwycięża osoba, która skomentowała wszystkie posty w minionym miesiącu. 

Zwycięża Anulcia345! Serdecznie gratuluję!

Po nagrodę w wysokości 80 sd zgłoś się proszę do Elizabet-Mary.


Osobami, które również zasługują na wyróżnienie, bo uzyskały wynik 100% w marcu są Aletheiaa, Ksante, a także ja. Zgłoście się proszę do Elizabet-Mary, by odebrać prezent z listy życzeń.


Na Listę Honorowych Czytelników wskakuje martusia-16. Przypominam, żeby się dostać na tę listę należy skomentować przynajmniej 90% postów w miesiącu.

Tabela wyników

9 komentarzy:

  1. Powinnaś napisać Zgłośmy się do Elizabet-Mary bo Ty też zasługujesz na wyróżnienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy komuś też nie działa(ł) baazar? Wie ktoś jak to naprawić? W ogóle nie pokazuje mi sie obraz, tylko biały ekran..

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak milo! Bardzo dziekuje 💗 chyba ktos do miniaturki musial mi doll ubrac ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) nie spodziewałam się,że znowu wyląduję na honorowej liście :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń