2021/04/09

hot or not

Mochicosmos

anulcia345: "Twoje stylizacje zawsze są takie przyjemne dla oka! Wszystko do siebie idealnie pasuje. Jest schludnie i stylowo. HOT"

Elizabet-Mary: "Bardzo dobry pomysł na wykorzystanie ubrań z Fendi. Podoba mi się dobór butów do paska. Jestem na tak, więc daję HOT."

Pati-1997: "Wszystko wygląda fajnie ale mam jakieś nieodparte wrażenie, że coś mi tu nie gra.🙈 Jednak nie jestem w stanie powiedzieć co. Zamysł i wykonanie jest dobre. HOT"

Honwart : "Ciekawa propozycja, jednak buty z koronką mi tutaj bardzo nie pasują, są zbyt delikatne do takiej stylizacji. Dodatkowo, jak mamy taki dopasowany, jednolity golf, to grzechem by było nie dodać wisiorka. Kolorystycznie w porządku. HOT--"

franiaxz

anulcia345: "Bardzo podoba mi się kolorystyka. Przeszkadza mi trochę krzywo nałożony pasek. Fakt, trochę pusto, ale wybór ubrań jest trafiony. Dla mnie HOT-"

Elizabet-Mary: "Nie jest źle, ale szału też nie ma. Trochę nudo. Przydałaby się jakaś torebka i dodatki. Pasek moim zdaniem nie pasuje. NOT +"

Pati-1997: "Jak dla mnie jest to dobra baza ale jako kompletna stylizacja niestety się nie broni. Brakuje dodatków i jest po prostu nudno. NOT"

Honwart : "Zgadzam się z przedmówczyniami, baza jest solidna, ale brak dodatków ciągnie tę stylizację w dół. Dobry początek, ale zdecydowanie nie koniec. NOT+"

GlamSlodka

anulcia345: "Kolejna poprawna stylizacja pod względem kolorystyki. Jak dla mnie jednak za dużo plastiku i metalicznego połysku. Torba i kurtka to te elementy, które na pewno bym zmienił. Reszta wygląda dobrze. HOT-"

Elizabet-Mary: "Nie jest to mój styl, ale wszystko jest dobrze do siebie dobrane i widzę pewien zamysł. Daję HOT-"

Pati-1997: "Mam dokładnie takie same odczucia jak Elizabet-Mary. Wszystko ze sobą współgra i tworzy spójną, ładną całość. HOT"

Honwart : "A mi się podoba :) Co prawda użyłabym innych butów i innego koloru kurtki, ale wszystko jest poprawnie do siebie dopasowane i kolorystycznie spójne. Kocham spodnie z połyskiem holo. HOT"

A w kolejce następni są: Ksante. Elizabet-Mary, StarMartusia...

9 komentarzy:

  1. 3 stylizacja jest naprawdę super ciekawa.
    2 widać pomysł, ale nie jest dopracowana.
    1 fajna, poprawna :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, ja będę następna 😱😱☹️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykuj się na naszą bezwzględną ocenę :P ja jestem prawdopodobnie zaraz po tobie w następnej kolejności xd

      Usuń
  3. Pierwsza stylizacja jest bardzo fajna, druga jest niezła, brakuje mi może jakieś torebki w mocnym kolorze, trzecia kompletnie mi nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja jest ładna,dodałabym jeszcze jakąś marynarkę albo kurtkę,druga jest taka sobie,zmieniłabym pasek i bluzkę,w trzeciej za dużo się dzieje,zostawiłabym górę a dół wymieniła

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się propozycja od Mochicosmos, pokusiłabym się tylko o jakiś naszyjnik jak to Hongwart napisała.
    W stylizacji Franiaxz bardzo brakuje mi torebki, pozbyłabym się też paska.
    Stylizacja GlamSlodka podoba mi się, wszystko ze sobą współgra ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się trzecia stylizacja, wydaję mi się najbardziej okej. W pierwszej odeszłabym od tych butów

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, super połączenie kolorów. Drugiej czegoś brakuje, np. naszyjnika i torebki. Trzecia mi się nie podoba, nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń