2021/04/09

Nowości

 Dobry wieczór moi mili! Cóż za tydzień, cóż za piątek, jak dobrze że jest coś takiego, jak weekend. 

Dziś nastał dzień dostawy, na którą czekałam najbardziej ze wszystkich sieciówek. Jak się okazuje, nie zawiodłam się. Przed państwem Pearls:

Nie wiem jak wy, ale ja jestem zachwycona, prawdopodobnie wykupię całą kolekcję. Ulubiony artykuł - pierwsza sukienka od lewej. Najmniej ulubiony - białe espadryle. Ale ach, tak dużo tu jest świetnych rzeczy... Kolczyki z listkami, torebka perła, pantofelki z odkrytą piętą. Czy ja już nie mówiłam że to mój ulubiony sklep? 😅😅😅

Wybaczcie moje pianie, tak często narzekam na Stardolla, że potrzebuję chwili wytchnienia. Swoją drogą cieszę się, że w końcu się mogę czymś zachwycić po fali badziewia wymieszanej z średniawką.


Co wy myślicie o nowej kolekcji Pearls? Przypadła wam do gustu?

PS pojawił się także nowy konkurs na zdjęcie z artykułami z Gift-o-metra. Uznałam, że mało kto będzie zainteresowany, raz bo słaby GOM, dwa bo słaby konkurs, nawet bez żadnej darmówki, stąd taki dopisek wciśnięty małymi literkami. Ciekawe ile osób w ogóle zwróci na niego uwagę. No nic, dobra uciekam, ile można pisać, miejcie już ten weekend. Miłego czasu ;) 

11 komentarzy:

  1. Ja też kocham Pearls. Ta kolekcja będzie moja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej przypadły do gustu dżinsy i sweter z niebieskim kołnierzem - kojarzy mi się bardzo z Lady Di ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przyglądałam się jeszcze za bardzo kolekcji, ale na pierwszy rzut oka wydaje się być ładna. Na pewno kupię kolczyki.
    Wzięłam udział w konkursie z GOM, ale dlatego, że miałam chwilę wolnego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka z lewej BIG LOVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mój styl,dodałam na listę życzeń tylko kolczyki w kształcie listków i blezer

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze ze piszesz o tych konkursach bo ja wcale nie zagladam do tej zakladki haha dostawa niezla ale masa rzeczy na jeden raz.. dodalem do wish tylko biala sukienke o prostym kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest parę fajnych rzeczy, ale nie aż takich, że muszę to mieć. Ja w konkursie Gomu nie wezmę udziału, bo bidnie z kasą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się chyba nic jakos specjalnie nie podoba
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mój styl totalnie, kupiłam tylko spodnie w paski

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie kolekcja nie w moim stylu, kupiłam jedynie zieloną torebkę.

    OdpowiedzUsuń