2021/04/28

Nowości

Dzień dobry, dzisiaj nowości trafiły do sklepu Fashion Furniture i prezentują się następująco:


Według mnie zarówno meble, jak i wnętrze nie są zrobione zbyt starannie i ich jakość pozostawia trochę do życzenia. Zwłaszcza to zielone siedzisko, poduszki i kanapa wyglądają jakby to była dostawa w 2012 roku, a nie 2021. Jest trochę drobiazgów, które mogą się przydać przy dekorowaniu wnętrza, ale też niestety nie są wybitne graficznie. Kolorystyka bardzo chaotyczna i niespójna, może to miało nawiązywać do eklektyzmu, ale coś średnio poszło. Moim zdaniem meh.

A wam się coś spodobało?

16 komentarzy:

  1. Może jakieś pojedyncze rzeczy są okej, ale ogólnie to też nie za bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Standardowo jak sobie ustawie nowy pokój to dodają nową kolekcje decor :D szału nie ma ale pewnie i tak wydam trochę na dodatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie to kolekcja nawiązuje troszkę do stylu mid century. Pewnie będę trochę nieobiektywna w mojej ocenie, a to dlatego że jestem ogromną fanką urządzania wnętrz i od baaardzo długiego czasu byłam spragniona jakiejś dostawy meblowej :D
    Ogólnie nawet mi się podoba. Kolorystyka jest według mnie ciekawa, choć przyznam, że kanapą jestem bardzo zawiedziona i na pewno jej nie kupię. Ale fotele, czy na przykład dywan są super. Większość rzeczy już kupiłam i nie mogę się doczekać kiedy stworzę jakąś nową aranżację :D
    Mam też cichą nadzieję, że ta dostawa może zwiastować nowe LE Decor :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pasuje mi to do mid-century. Formy są za mało organiczne, kształty zbyt kanciaste, a kolory kompletnie oderwane. Brak też tak charakterystycznego dla mid-century drewna egzotycznego w wykończeniach (zwłaszcza mebli na kultowych drewnianych nóżkach!) Jedynie wnętrze (tapeta do pokoju) mogłoby być nawiązujące do tego stylu przez duże okno i kolor ścian, ale jeśli to miało być mid-century to wybitnie się nie udało niestety

      Usuń
    2. Napisałam, że nawiązuje troszkę do tego stylu, (głownie kolorystyką), nie pisałam, że to jest właśnie ten styl. Cóż wydaje mi się, że jednak fotele, czy kanapa są raczej obłe. A akurat mid-century charakteryzuje formami organicznymi jak i geometrycznymi.

      Usuń
    3. Stolik jest tak wybitnie geometryczny, że nie ma nic wspólnego z mid century. Fotele i kanapy może i są obłe, ale moim zdaniem kompletnie nie przywodzą na myśl tego stylu, a już zwłaszcza ten fioletowy. Cieszę się, że ci coś przypomina ta dostawa, ale w mojej opinii te argumenty, które przywołałaś to za mało, bym była przekonana że ta zbieranina artykułów w różnych stylach nawiązuje do konkretnie mid-century 😉

      Usuń
    4. Nie mam zamiaru Ciebie przekonywać, pisałam tylko o swoich odczuciach i o tym, że kolekcja troszkę kojarzy mi się ze wspomnianym już stylem, a ty to zanegowałaś. Podkreślę, że wcale nie pisałam że to jest właśnie dokładnie ten styl. Moim celem nie było też to, aby kogokolwiek wprowadzić w błąd. Wydaje mi się, ze po prostu mam prawo do wyrażenia własnej opinii, tak jak ty wyraziłaś swoją.
      Stolik rzeczywiście jest geometryczny, ale to nie dlatego nie jest w stylu mid-century. Myślę, że nie ma sensu bym podawała jakiekolwiek inne argumenty, wydaje mi się, że masz już wyrobione zdanie na ten temat i dalsza dyskusja jest bezsensu.

      Usuń
  4. Mi meble tak średnio podchodzą, ozdoby dość fajne, ale raczej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. a według mnie na pintereście, czy instagramie ciągle można znaleźć takie same meble w podobnych kolorach i stylu, więc bardzo pasują na 2021 rok;p szczególnie, że już od początku 2020 roku możemy zaobserwować powrót zarówno mebli, jak i ubrań z wcześniejszych dekad. jakość wcale nie jest taka tragiczna, fakt, że kanapa im się nie udała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi sie cieniowanie tych mebli, a szkoda, bo czekam na jakas fajna dostawe -_-

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie całkiem podoba xd wnetrze jes ladne. Calosc jest bardzo artystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nawet podoba, ale lepsze są dodatki niż meble.
    Może coś kupię, ale nie wiem po co, bo nie urządzam wnętrz xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie kupię, bo nie kupię mebli. Całkiem ładna kolorystyka to tyle
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie całkiem, całkiem... kanapa nie wyszła, ale dodatki są fajnie.
    Moim zdaniem jakość jest okej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem okej rzeczy, ale jednak dla mnie nie za te ceny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem fanką mebli i urządzania wnętrz, ale fotele są niezłe

    OdpowiedzUsuń