2021/04/08

Wspomnień czar #20 – 3 funkcje, które pożegnaliśmy na zawsze (chyba)

 Wracam do Was na chwilę z tą serią. Jakiś czas temu postanowiłam napisać o funkcjach, które opuściły grę i prawdopodobnie nigdy do nas nie powrócą – chociaż admini tej gry są tak dziwni i nieprzewidywalni, że pewnie wcale nie byłabym zdziwiona, gdyby pewnego dnia przywrócili coś starego. 

1. Starmovie 

Nie wiem, czy lubiliście Starmovie (ja nie), ale na pewno była to jakaś forma zaistnienia w grze. Gracze tworzyli całkiem niezłe filmiki, chociaż możliwości były dość ograniczone. 

Ja nigdy nie umiałam się tym posługiwać, więc tworzyłam jakieś beznadziejne "dzieła", których nawet nie publikowałam, bo kosztowało to chyba 14 Stardollarów. 

Pewnego dnia Starmovie magicznie wyparowało... zostało jednak osiągnięcie za stworzenie filmu. Osiągnięcia tego nie można zdobyć, więc nowi gracze muszą tak żyć z tą dziurą w statuetkach. 

Stardoll mógłby chociaż porządnie posprzątać po tej funkcji. 



Organizowano również taki festiwal. Braliście udział? 


2. Catwalk 


Uwielbiałam tę funkcję! Moim zdaniem była o wiele lepsza od The Vote. 

Aby wziąć udział w wybiegu, wystarczyło zapisać swoją lalkę w albumie. Wygrywałeś, jeżeli dostałeś najwięcej głosów. Mnie nigdy nie udało się zdobyć nagrody. 

Z tego, co pamiętam, liczba zgłoszeń była nieograniczona (czyli inaczej niż w The Vote). 

Kiedyś z przyjaciółką próbowałyśmy wygrać "podstępem" – ja zapisywałam swoje lalki na swoim koncie, a ona w tym samym czasie głosowała. Nigdy jednak na mnie nie trafiła, ja też nigdy nie spotkałam na wybiegu swojej przyjaciółki i finalnie poddałyśmy się po kilkunastu, góra kilkudziesięciu próbach. 


3. Gosia.Stardoll 


Gosia niby nie była funkcją, ale pewnym elementem gry, który został usunięty. 

Miała być polskim odpowiednikiem Callie Stardoll. Gosia dość intensywnie udzielała się na Starblogu, prowadziła z nimi rozmowy, miała swój apartament. 

Kiedyś przeprowadzono konkurs – gracze mogli zadać Gosi pytania, a ona wybrała najlepsze lub najciekawsze i na nie odpowiedziała. Ku rozczarowaniu użytkowników odpowiedziała tylko na pytania dotyczące samej siebie – nie uchyliła rąbka tajemnicy i nie zdradziła szczegółów swojej pracy, a wtedy tego byliśmy najbardziej ciekawi. 

Ostatecznie konto Gosi zostało usunięte. Myślę, że mogło to być wynikiem spadku popularności gry. 

Zawsze jednak zastanawiało mnie, jak to jest mieć taką pracę. Dostawać pieniądze za grę w Stardoll, tak to mogłabym żyć! 

I jeszcze historia z mojego dzieciństwa (bo przecież ja zawsze muszę ich mieć milion) – koleżanka, która kiedyś ukradła mi konto, raz próbowała mi wmówić, że przejęła konto Gosi. Nie było głupich – nie dość, że jej nie uwierzyłam, to jeszcze napisałam z tym do administracji i na nią poskarżyłam XD

Ach, dziecinne zagrywki :D 



A to kilka słów o Gosi ze Starbloga – kawa, słodycze, sushi, wieczory i psy, Gośka, dogadałybyśmy się na pewno! 


A tak prezentowała się lalka Gosi: 


Tak, ona oficjalnie opublikowała to zdjęcie na Starblogu, aby siebie przedstawić. Ubrania nałożone tak równo ❤


Zachęcam Was do komentowania i rozmowy w komentarzach. Dajcie znać, czy podobała Wam się taka forma wpisu.

Za tydzień przedstawię kolejne funkcje, których już nie ma w grze. 

Miłego dnia!




Źródła zdjęć: stardoll.com – Starblog. 

12 komentarzy:

  1. Starmovie też nie lubiłam, dlatego nie tęsknie za tym. Swego czasu nawet na stronie głównej wyświetlało się najlepsze Starmovie, nie wiem czy już to zlikwidowali...
    Cat walk też uwielbiałam, ale tak jak i Tobie, nie udało mi się ani razu wygrać... Ale pamiętam, że lubiłam klikać i wybierać dollki :D
    Gosię pamiętam, też mnie zawsze ciekawiło jak to jest być blisko Adminów Stardolla :D

    Co do formy wpisu - jak najbardziej na plus ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Te filmiki, to dno.
    Catwalk, był spoko, lubiłam popatrzeć, zagłosować.
    Zawsze chciałam być adminem i zazdrościłam, tym, którzy byli...
    Post super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Starmovie było beznadziejne, chyba miało podrobić popularną w tym czasie gierkę Movie Star Planet, ale z marnym rezultatem. Cat walk był super, chociaż też nigdy nie wygrałam ;c

    Forma wpisu - super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zakładałam obecne konto to jeszcze można było zdobyć starmovie... ale że nie byłam zbytnio "obcykana" w grze to nawet mi nie przyszło do głowy, żeby o statuetkę powalczyć i też mam dziurę xD

    A catwalk dopóki działał flash można było zdobyć przez facebooka i to już mi się jakimś cudem udało. A teraz już niestety nie można zalogować się przez FB:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catwalk był na facebooku? :O A ja nic nie wiedziałam :O

      Usuń
  5. Ja również nigdy nie ogarniałem starmovie, jakoś chaotycznie to działało. Takie też były moje produkcje xd Gosia.Stardoll - fajna funkcja haha :D przyznam, że trochę inaczej ją zapamiętałem. To śmieszne, że nawet admini prowadzili swoje konta tak niestarannie xD Catwalk był fajny, czasem lubiłem sobie przeglądać propozycje innych. Nigdy jednak nie miałem parcia na wygraną. Twój pomysł na oszukiwanie bardzo mnie rozbawił, ciekawa historia z koleżanką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku zapomniałam, że istniało coś takiego jak starmovie. Ale osiągnięcie mam :D
    A z kolei Gośkę pamiętam, zawsze też się zastanawiałam kto prowadzi takie konto, wiedziałam że na pewno nikt kto siedzi w modzie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogliby chociaż usunac nagrode za starmovie XD
    Ehhh Gosia to była laseczka haha
    Nie no stardoll przeszlo zmiane kiedys.. teraz tez by sie przydala
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. nie korzystałam ze starmovie,uważam że to było zbędne...catwalk był ok,ale nigdy nie wygrałam,co do Gosia.Stardoll to szczerze nigdy mnie nie interesowała ta osoba i chyba nigdy nie zajrzałam na jej profil xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze wchodziłam na Callie.Stardoll i zawsze zazdrościłam tak wielu fajnych ubrań xD

      Usuń
  9. Ja Gosię pamiętam trochę inaczej, wiem że większość państw miała swoje dollki i to było fajne urozmaicenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj pamiętam te wszystkie opcje :) Starmovie kiedyś mi się udało wygrać, ale niestety na koncie, które mi później usunęli za nielogowanie się:( Założyłam nowe, a statuetki nadal są. Powinni to ogarnąć przynajmniej na tyle, żeby nowe konta, założone już po usunięciu starmovie nie miały tych statuetek. Albo już niech przywrócą i każdy będzie mógł sobie zdobyć.

    OdpowiedzUsuń