2021/04/07

Nowości

Witam serdecznie, dobry wieczór. Co za dzień! Dzisiaj w pracy miałam chaos i kociokwik, po pracy tak mnie bolała głowa, że musiałam się położyć. Mam nadzieję, że u was środa minęła lepiej.

***

Dzisiaj w Starplazie pojawiła się kolekcja Epiphany.

Fajne jest to, że w katalogu możemy znaleźć wersje biżuterii również do apartamentu, a nie tylko do Beauty Parlor. Sama kolekcja to trochę pomieszanie z poplątaniem, są motywy kulinarne (ten widelec z makaronem XD), są roślinne, są anatomiczne (kolczyki z kośćmi). Trochę się to nie trzyma kupy jak dla mnie, ale zastanowię się na przykład nad bransoletkami albo tymi liściastymi kolczykami.

A wy, co myślicie?

8 komentarzy:

  1. U mnie całkiem spokojnie (oprócz tego, że kupiłyśmy sobie z mamą sushi i trafiłyśmy na wyjątkowo ostry chrzan wasabi, polały się łzy).
    Mnie się kolekcja tak średnio podoba, chyba niczego nie kupię :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, że można wybrać gdzie ma trafić biżuteria działa na plus. Mam takie same odczucia jak Ty co do tej kolekcji - dziwna, ale może kiedyś coś kupię skoro trafia to do szafy.

    Moja środa też spokojna, obserwowałam z okna zmieniającą się pogodę co 10min. Kiedy będzie już taka prawdziwa, ciepła wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno kupię klika rzeczy, zwłaszcza, że jest to biżuteria do apartamentu. Biżuterii ciągle mam za mało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawy do tego sklepu zawsze były takie chaotyczne pod względem tematyki i motywów. Fajnie, że znowu jest biżuteria dostępna w wersji do apartamentu. Mam już jeden naszyjnik, planuję też zakup złotej bransoletki, jest bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. słaba dostawa,nie wiem czy coś kupię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Sława dostawa, ale tego sklepu też nie lubię, więc nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ze zrobili biżuterię tez do apartamentu, ale nie wiem czy coś kupię, bo średnie te rzeczy

    OdpowiedzUsuń