2021/03/13

Z wielkiego ekranu

 Powracamy do Was w wielkim stylu, z wielkim filmem! 

Niedawno rozmawialiśmy z anulcią345 na temat naszych ulubionych filmów i oboje wymieniliśmy właśnie ten, dlatego wybór był oczywisty: 



"Tajemnica Brokeback Mountain" opowiada historię dwóch mężczyzn, którzy poznają się podczas letniej pracy polegającej na pilnowaniu i wypasaniu bydła. Szybko rozwija się między nimi głębokie uczucie. Niestety środowisko oraz czas, w którym żyją, nie pozwalają im na ujawnienie swoich uczuć przed światem, dlatego Ennis oraz Jack decydują się zachować swoją miłość w tajemnicy. 

Po opuszczeniu malowniczego Brokeback zakładają rodziny, jednak skrywane uczucie powraca podczas spotkania...


Pierwszy raz obejrzałam ten film, kiedy byłam w gimnazjum i pamiętam, że niesamowicie na nim płakałam (a to mi się prawie nigdy nie zdarza). Z całego serca polecamy Wam tę produkcję – oprócz pięknej historii dostaniecie także bonusy w postaci niesamowitych ujęć i cudownych widoków. 

Na zachętę dorzucam najsłynniejszą scenę z filmu: 


A teraz kilka zdjęć: 







I tradycyjnie nasze stylizacje: 

Anulcia345 inspirował się postaciami żon: 





Natomiast ja zainspirowałam się Ennisem i Jackiem: 



Jeżeli nadal nie jesteście przekonani, czy warto obejrzeć ten film, zdradzę Wam, że moja mama także bardzo lubi "Tajemnicę Brokeback Mountain", a ona wie, co dobre :D 

A na koniec gość specjalny, który także przygotował coś od siebie: 


Wszystkim udzieliły się te kowbojskie klimaty... 

Czekamy na Was w komentarzach! Pamiętajcie, że każda miłość jest tak samo piękna i ważna. 
Miłego dnia! 


Źródło zdjęć: filmweb.pl

11 komentarzy:

  1. Film średni, nawet bardzo jak dla mnie, nudził mnie. Ale stylizacje są mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa lubię ten film, może dlatego, że gra tam Jake ♥
    Bardzo podoba mi się druga stylizacja Elizabet-Mary, no świetnie wygląda!
    Nie wiem czy to wina mojego sprzętu, ale nie widzę stylizacji od Anulci :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:) ojj u mnie wszystko ok, mam nadzieje ze wkrótce wszystko zaladuje sie jak powinno ;)

      Usuń
    2. Ah no i Jake 💞💞💞

      Usuń
    3. Na telefonie zadziałało! Twoje stylizacje również oddają film ^^

      Usuń
  3. Już dawno miałam obejrzeć ten film! Koniecznie jutro muszę go nadrobić.
    Stylizacje są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstal naprawde piekny post ❤ dobrze ze wspomnialas o pieknych widokach - ah chcialbym na zywo to wszystko zobaczyc! Film o niezwyklej jak na tamte czasy milosci, szkoda ze zakazanej. Ale fajne kowbojskie stylizacje stworzylas! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dla mnie takie filmy xd bo to nie moje klimaty...co do stylizacji to ładna jest druga Elizabet-Mary,panna młoda też ładnie wygląda :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taką tematykę ostatnio, więc może się skuszę obejrzeć ten film.
    Fajne stylizacje, czuć klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Heath Ledger to jeden z moich ulubionych aktorów! Koniecznie muszę obejrzeć ten film. Dzięki za polecajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zobaczę film, bo nie słyszałam o nim!

    OdpowiedzUsuń