2021/03/19

Nowości

Dzień dobry, nareszcie piąteczek, piątunio. Przyznam że ledwo zipię po trzech tygodniach jednocześnie pracując i studiując, ale jeszcze tylko dwa semestry.

Pora na dostawę do Trails, jednego z najbardziej zapomnianych sklepów na Stardoll.

Kolekcja jest nawet ładna, na pewno lepsza niż środowe Fallen Angel w mojej opinii. Zainteresował mnie zwłaszcza kombinezon (edit: dobra, to jednak nie kombinezon XD na początku mi się tak wydawało, ale to jednak zestaw. Niemniej jednak nawet ładny) oraz biała bluzka z bufiastymi rękawami. Kowbojskie botki są do rozważenia.


Dodano również dzisiaj nowy konkurs z okazji Grammy, jednak niestety nie dostajemy nic za udział. W dodatku admini w opisie konkursu napisali, że jest dostępny do 2 marca...

Jak na piątek, to trochę meh, ale to piątek więc i tak spoko. 


A jak u was? Podoba wam się kolekcja?

9 komentarzy:

  1. Mehh kolejny zawód, liczyłam na coś lepszego... Ale podoba mi się biała bluzeczka i kolorowy naszyjnik.
    Haha właśnie też zauważyłam, że konkurs jest 2 marca xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Białą bluzkę kupię na pewno. Mam parę podobnych w realu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie biżuteria i niektore bluzki, ta biala zwlaszcza. Dostawy do trials byly w walacje, troche sie spoznili haha konkurs... chyba nie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjrzałam się kolekcji z bliska,ale nic mi nie wpadło w oko...więc zaoszczędze sd xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nadal mam nadzieję na Young Hollywood, może to, że konkurs z okazji Grammy kończy się w piątek 2 oznacza nową kolekcje YH... Błagam 🙏

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem okej ta dostawa, ale niczego jeszcze nie kupiłam, może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnia dostawa, ale spojrzę na białą bluzkę, bo wygląda ekstra

    OdpowiedzUsuń