2021/03/17

Nowości

Dzień dobry, witam wszystkich serdecznie. 

Dzisiaj waszym oczom ukaże się osobliwa dostawa do Fallen Angel. Niniejszym nadaję jej status zbliżony do Original Future z zeszłego piątku. Zresztą spójrzcie sami:


Co prawda jest odrobinkę lepiej, bo jest nawet fajny artykuł za sm, ale oprócz tego podoba mi się tylko jedna rzecz, w porywach do dwóch (czarna bluzka sznurowana na żebrach oraz ewentualnie wysokie buty). Natomiast reszta... No, powiem dyplomatycznie, że to nie mój styl.

Drugim koszmarkiem na dziś, jest konkurs z okazji St. Patrick's day. 

Nagrodą w nim jest najbardziej bezużyteczny i szkaradny recolor od dawna, ukazany poniżej. Do tej pory widziałam ten artykuł już w 3 innych kolorach, ale wszystkie tak samo brzydkie. Pozwalam sobie nie wrzucać poprawnych odpowiedzi, bo nie ma co się szarpać dla takiego badziewia, zresztą jeśli ktoś by chciał, to można wrzucić w Google, wszystko ładnie wychodzi.

Szczerze mówiąc, jestem trochę rozczarowana, że jak już dostaję upominek z konkursu, to jest nim akurat to coś. :/


Czekam niecierpliwie na wasze opinie na temat dostawy oraz konkursu. Peace joł, byle do piątku.

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że w piątek kolekcja zrewanżuje moje dzisiejsze i piątkowe zniesmaczenie (w sumie poniedziałkowe trochę też xD).
    Chciałam wziąć udział w konkursie, ale chyba nie warto...

    OdpowiedzUsuń
  2. słaba kolekcja,kupiłam podkolanówki za sm,podoba mi się jeszcze czarna bluzka....reszta ciuchów jest słabiutka...nie które to bardziej nadają się do Evil panda niż do Fallen Angel

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba jestem wyjątkiem, bo mnie się ta kolekcja podoba i zamierzam kupić całą :D Sukienki i buty są świetne!
    Kolczyki takie sobie, ale może się o nie postaram.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie bawi kiedy na sd w grze DLA DZIECI pojawiaja sie ubrania, ktore z powodzeniem moglby sie znalezc w filmach erotycznych 😂 darmowka slaba, chyba nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaaaak paradoks. Ale cenzura pozostaje niezmienna od początku istnienia, a lata zajęło im żeby wprowadzić staniki odsłaniające bardziej biust. Jakaś resztka pruderii została

      Usuń
  5. Mnie się podoba ta kolekcja, kupię większość rzeczy.
    Darmówka słaba, nie biorę udziału.

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba nie do końca mój styl, ale ubrania są dobrze wykonane. Myślę, że można fajnie je wykorzystać jako element stylizacji streetwearowych. Na pewno zrobię małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie średnio, nie planuję zakupów, kolczyki zielone ehh to chyba te różowe, tylko inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się ta dostawa, słabiutko :(

    OdpowiedzUsuń