2021/03/16

LOOKBOOK: Y/PROJECT


Hejka! Mniej więcej tydzień temu dostaliśmy drugi tribute - tym razem Y/Project. Stardoll postawił na mniej znane marki. Czy to dobrze? Jak myślicie? Ja nie mam zdania, ponieważ nie śledzę najnowszych wybiegów. Nie mam ulubionych marek. Kupuję to, co mi się podoba, a tak się składa, że w każdym tribute jestem w stanie znaleźć coś dla siebie, zresztą jak cała nasza redakcja. Znów wybraliśmy najfajniejsze naszym zdaniem ciuszki i dzisiaj chcielibyśmy Wam zaprezentować na co warto zwrócić uwagę przy okazji tej marki. Zapraszamy do obejrzenia i komentowania! =D


ELIZABET-MARY


ANULCIA345



PATI-1997



HONGWART


ROCKA




13 komentarzy:

  1. Mam takie same odczucia co do Tribute jak Ty. Czekam jedynie na sukienkę Oscara de la Renta, którą miała Taylor Swift na sobie podczas rozdania Grammy (zauważyłam ją już wcześniej i gorąco liczę, że Stardoll mi ją da :D).
    Super stylizacje jak zawsze :D Moje ulubione: druga od Elizabet-Mary, pierwsze od Anulci i Pati, druga Hongwart i obie od Rocki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu całej załogi :D Zawsze miło czytać nam takie pozytywne komentarze!

      Usuń
  2. Moim zdaniem jest to najlepsze Tribute z 3 jakie do tej pory się ukazały. Ubrania są rewelacyjnie wykonane, kupiłam większość kolekcji. Wszystkie stylizacje są super!
    Ja z kolei po cichu liczę na to, że w kolejnym tygodniu pojawi się Versace ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. okropne te Tribute,niczego nie kupiłam i zdania nie zmienie xd co do stylizacji to podoba mi się pierwsza Pati i pierwsza Rocki,to by było na tyle....niestety reszta mi się nie podoba właśnie przez te ubrania

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się te Tribute całkiemn podoba, jest kilka super rzeczy no i ich wykonanie to cud miód.
    Podoba mi się druga stylizacja Elizabet-Mary, lewa od Anulci, lewa i prawa od Pati i prawa od Rocki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba :)
      Cieszę się, że przypadły Ci do gustu te propozycje.

      Usuń
  5. Zawszw milo sie patrzy na te nasze wspolne lookbooki =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ja zawsze nie mogę się doczekać, kiedy Rocka je wstawi, bo wiem, ile pracy każdy z nas w to włożył :)

      Usuń
  6. Każda stylizacja jest moją ulubioną :D
    Dziękuję za miłą współpracę (jak zawsze w sumie) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem z was dumna ziomeczki redakcyjne ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje ładne, choć Tribute bardzo średnie, a nawet słabe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje ładne, ale najbardziej spodobały mi się Elizabet-Mary. Tribute średni.

    OdpowiedzUsuń