2010/06/24

Nowy sklep Sonia Rykiel już w Starplaza



Kupicie coś?

40 komentarzy:

  1. widzę właśnie :P
    może kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o.O pierwsza :P
    super to mój rekord !

    hmmyy....
    podobają mi się bardzo te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zobaczee :) średnio mi się podobają xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre fajne, ale szkoda mi stardolarów. Jak sobie doładuję, to może niedługo coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne są .
    Ale strasznie drogie .
    Może sobie coś kupię .
    Jeszcze zobacze .

    OdpowiedzUsuń
  6. 1464 sd cała - 28 buty z just cawalli = 1436 cała sonia rykiel

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale drogo... Przydałoby się coś zarobić w konkursach na te ciuchy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała kolekcja-1516sd strasznie drogo :\\\
    Najładniejsza jest (według mnie) ta niebieska bluzka w paski z 4 piętra.

    OdpowiedzUsuń
  9. limitowany, a jakże by inaczej =.=

    OdpowiedzUsuń
  10. mi tylko podoba się ten niebiesko-czarny sweter i tylko go kupię

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli mnie wzrok nie myli to wszystko jest dla ss. więc nic nie kupię. ale ciuszki nawet ładne!

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba Wam się zrobiony przeze mnie szablon? robiłam go 2h :)) polecam do niego to czarne tło, które już wcześniej gsbi ustawiła na chwilę: http://yfrog.com/5mcfffffffp

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo kupilam, wydalam prawie 300$ :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam Sholuder Padded Bodycon (świetna jest 36,-) i Sheer Flower Dress (34,-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ale jak zwykle drogie;(

    OdpowiedzUsuń
  16. mi wyszlo ze kolekcja cala to 1514

    OdpowiedzUsuń
  17. brzydkie. a ta sukienka twarz...okropność

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet ładne :)
    Później coś kupie ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm... może coś kuuupię :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Moze , coś kupię ;pp

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie kupie bo jest dość drogo i mi się tak średnio podobają

    OdpowiedzUsuń