2010/06/20

Reklama- Edusss

Hej!
Mam na imię Edyta, a mój nick ze stardoll to Edusss. Bardzo chciałabym was zaprosić, do obserwowania mojego bloga:

http://website-stardoll.blogspot.com

Są tam spoilery, darmówki itp. Wszystko na bieżąco. Mało tego, jeśli blog osiągnie 250 obserwatorów lub więcej zrobię losowanie nagród:

- 5x reklama w poście
- 12x reklama na pasku bocznym
- 5x 10 sd
- 5x 7 sd
- DKNY Runway Tights
- DKNY Mary Jane w/Chrystals

Aby wziąć udział w losowaniu należy napisać w komentarzu pod najnowszą notką wstawiając swój nick ze Stardolla!

P.S Zapisując się do obserwatorów z wielu kont też masz szansę wygrać! Im więcej tym większe szanse na wygraną!

29 komentarzy:

  1. O Edyta :) Zrobiłaś reklame ;p Super ;d Ja już od dawna obserwuje tego bloga xd.

    OdpowiedzUsuń
  2. ` blog ciekawy...ale żadnych konkursów ani nicc.;D
    . a co do tego losowanie...kuszące ale znając moje szczęście to nici z tego,;))
    BuzioOole.;**
    katie828

    OdpowiedzUsuń
  3. ok.
    dodam się i będę komentować notki :D

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  4. nie skorzystam.

    mam pytanie: kiedy wyniki konkursu na aktywność?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz się tam wybieram... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Już gotowe , dodałam się i biorę udział .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzałam.Jestem 99 obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń