2010/06/24

Wyniki konkursu

Ogłaszam wyniki konkursu na najbardziej modną fryzurkę tego lata. Jeśli ktoś nie wie o jaki konkurs chodzi, proszę sobie sprawdzić TUTAJ.




kliknij na poszczególne obrazki aby powiększyć


Chciałam powiedzieć że wybór był trudny, było bardzo dużo ładnych prac. Niektóre odpadły gdyż nie spełniły wszystkich warunków, najczęściej było brak podpisanej pracy. Sprawdzać pomagała mi nasza redaktorka madziara34.


Zwyciężczyniom gratulujemy. Wystawcie coś w bazaraku za 25 łącznie już z prowizją. Ja od Was kupię dziś lub jutro wieczorkiem.

Dziękuję za wszystkie nadesłane prace. Kolejny konkurs już wkrótce.

38 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje. szkoda, że nie podpisałam ;[

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwyciężczynią ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Wszystkim :P
    szkoda że nie wzięłam w nim udziału ;/
    :)

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję(:
    szkoda że nie wygrałam :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo wygrałam ! :) Ale się cieszę :DD ^^ dziękuję ;))
    Wystawiłam korale za 25sd :)
    LaprimaDeLacast

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie wygrałam ;(
    Gratki

    OdpowiedzUsuń
  9. To są wyniki konkursu na najmodniejszą fryzurę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ja !! Wygrałam ?! ;dd
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję! Wystawiłam już :)

    Pozdrawiam,
    Paula5959 :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bravvo !
    Cudnie .
    A marta18 . Mniaam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak można zrobić tę fryzurę co ma Marta18?

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki . : )



    Eee ... no właśnie ... skąd Marta18 ma tą fryzurę . ??

    OdpowiedzUsuń
  15. A najbardziej podoba mi się praca LaprimaDeLacast , nie tylko , że staranne tło , ale i makijaż CUDNY . : )

    OdpowiedzUsuń
  16. ;( ;( szkoda że mnie nie ma, a ja chyba nie doczytałam bo zrobiłam ciemną fryzurę :P
    gratki

    OdpowiedzUsuń
  17. a najładniejsza prace jest serduszkomisia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. AAA!!! III! jak sie ciesz wygralam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz udało mi się wygrać! Super, dzięki :).

    Już wystawiłam bluzke ze stardesign za 25 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cos wystawiłam kilka rzeczy na wszelki wypadek jakbys cos miala !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładniuuutkie :D ^.^

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się serduszkomisia . Reszta też super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, dziękuję :))
    Pierwszy raz coś wygrałam :PP

    Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow dziękuje;)
    Gratulacje dla reszty.

    OdpowiedzUsuń
  25. GOSIU -Kiedy dostanę NAGRODĘ!?
    Paula5959

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeeeej!! ;D
    Wygrałam ;D
    Ale jutro bede dopiero ss, to wtedy cos wystawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Tiiaaa... Chyba nie podpisałam pracy. LoL xD Chociaż nie wiem, ja zawsze dbam o takie szczegóły jeśli chodzi o konkursy.

    OdpowiedzUsuń