2010/06/16

LE wyprzedane

7 kolekcja LE cała wyprzedana

34 komentarze:

  1. nic nie kupiłam - nie miałam kaski ;( a były śliczne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie xD
    Długo była ta kolekcja..

    Katerinka122

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam parę rzeczy, ale najlepsze były już wyprzedane.. heh..

    OdpowiedzUsuń
  4. już dawno xd kupiłam całą kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam obie kilka
    rzeczy ;)
    Bo najlepsze już były sprzedane ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam sobie kilka ubrań.
    Ta kolekcja była świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam 2 rzeczy - sukienkę i buty . : )

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupiłam tylko porty, ale inne rzeczy były na prawdę śliczne (byłam na wycieczce 5 dni)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej może żebram bo to prawda ale
    Czy ktos zrobi mi SS otrzyma 50sd i co tydzień prezenty dla SS
    A co do tego jak zrobicie piszcie na moje GG nu. 21880779

    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej może żebram bo to prawda ale
    Czy ktos zrobi mi SS otrzyma 50sd i co tydzień prezenty dla SS
    A co do tego jak zrobicie piszcie na moje GG nu. 21880779

    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy weszła nie byłam super star, doładowałam i wyprzedane szkoda bo tym razem była na prawdę ładna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety kupiłam tylko 2 rzeczy - sukienkę i legginsy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam tylko bluzkę i buty, szczerze kolekcja mnie nie zachwyciła, Le. nr 5 było najlepsze. ;>

    Oo. Dopiero wyprzedane, poprzednia kolekcja, została wyprzedana już w ten sam dzień kiedy weszła xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kolekcja była naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo długo była ta kolekcja! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nic nie kupiłam niestety bo nie byłam ss

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta kolekcja skończyła się już szmat czasu temu ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam niestety tylko jedną rzecz, bo nie miałam środków na inne i już wyprzedali ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kolekccja była fajna ! :]
    Ciekawwe kiedy będzie następna ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyczyniłam się do tego. Kupiłam naszyjnik :))

    OdpowiedzUsuń
  21. superstars kasa , nie mam żadnego z LE a szkoda bo to ciuchy które są zawsze fajne i ciekawe :P

    OdpowiedzUsuń