2010/06/21

Giftometr - tydzień czwarty

Dzisiaj się zaczął czwarty, ostatni już tydzień giftometru. Tajemniczym, super prezentem który tak zapowiadali okazało się wnętrze do apartamentu...



Przypomnę, że aby go zdobyć trzeba było wydać minimum 200 sd każdego tygodnia czyli łącznie 800 sd. Nie wiem jak Wy uważacie ale ja jestem trochę rozczarowana. Tak, wnętrze jest fajne ale to drogi interes....

Czekam na Wasze opinie.


P.S Zapisałam swoją lalkę w tym apartamencie jakby ktoś chciał pooglądać :)

51 komentarzy:

  1. fajne jest xdd ale mogli dać coś lepszegoo..

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to jak przyłożenie lufy do skroni ze strony Stardoll... Jak oni mogli za 800sd dać nam jakieś zwykłe wnętrze?! To się nie mieści w głowie...Zapewne wiele osób - w tym także i ja - czekali na dużo lepszy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi zabraklo jednego sd do wypelnienia calego giftometru :<

    OdpowiedzUsuń
  4. małe jakieś i wygląda troche jak łazienka .

    OdpowiedzUsuń
  5. łee. wnętrze ok, ale jako prezent za 800sd.. to powinno być coś lepszego.

    Ja i tak nie starałam się zapełnić giftometra, więc mi to wisi, ale spodziewałam się jakiegoś naprawdę super prezentu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. eee. ?
    Mogli dać coś lepszego -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest MASAKRA!! ;| Jak mogli nam wmawiać że to SUPER tajemniczy prezent?! Jestem baaardzo rozczarowana bo ja za to wnętrze dałabym maksimum 20 sd... ;/ Jak tylko dostane to wnętrze, to napisze do admina o zwrot moich 800 sd -.- ... To jest przesada i to za wielka ;( Dlaczego dałam się nabrać? :((
    Już wszystkie 3 puzzle mam i szkoda by było nie dostać tego ostatniego bo bym zmarnowała 600 sd i bym nic nie dostała =//

    good_look_18

    OdpowiedzUsuń
  8. xXEwelina1996Xx ja też mi wydaje sie że wygląda łazienka w centrum handlowym xDD
    A tak Stardoll mogli dać 10 prezent i wnetrze :)
    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnętrze jest fajne .
    Ale naprawdę za drogie .
    800sd ?!
    Tyle nie kosztują wszystkie wnętrza razem wzięte .
    Ale przyznam, że jest ładny .

    OdpowiedzUsuń
  10. Wg mnie jest brzydkie,bezużyteczne i bardzo drogie ( daliśmy za nie 800sd)Admin się nie postarał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda,że wcześniej dali Penthouse,bo gdyby go nie dali do miniszopu to by była nadzieja,że w nagrodę dostaniemy Penthousa,a nie ten badziewny inetrior.Penthouse byłby lepszy nie tylko w mojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beznadzieja !!! Mogli się troszeczkę postarać ;( Niektórzy powydawali po 800 sd za coś takiego ? Jaja sobi,e robią czy co ? Lol ...xDe....

    OdpowiedzUsuń
  13. bez sensu. ;/ dobrze ze nie wygałam tyle sd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie się to odbiera ?Patrzyłam we wnętrzach ,ale tam go nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  15. Beznadzieja.
    Nie wiem poco wydalam 800 sd za wnętrze które można by było kupić za 20 sd.
    Stardoll się nie popisał;(

    OdpowiedzUsuń
  16. JEstem załamana, nie wypełniam 4 giftometru.
    Za takie coś 800 sd ?
    Wyrzuciłam w błoto 600 sd ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie... Gdzie to jest!? We wnętrzach nie ma!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne jest!

    mogli by dać jeszcze coś :P

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne , piękne . < 3

    Szukam redaktorki na mojego bloga stardoll-i-swiaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie to jest? wszędzie przeszukałam i guzik !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. No nie za ciekawy ten super tajemniczy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  22. yhh .... porażka ...

    Dobrze , że ja nie wydałam . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ola. - chyba nie czytasz postów .. to jest niespodzianka z Gift-O-Metra , a jeśli wydałaś w ciągu każdego z czterech tygodni to dostaniesz go chyba pod koniec tygodnia ..

    OdpowiedzUsuń
  24. ŻE CO?! JAJA SOBIE ROBI ADMIN?!
    Kurde 800sd wydane na taki "odlotowy tajemniczy prezent"?!
    Jestem rozczarowana, a rozczarowana!!

    I po co ja sobie remontowałam pokój z rzeczami do starbazaaru?! Przynajmniej TO COŚ by się chociaż do czegoś przydało!!
    ŻALL!! JEŻELI BĘDZIE TAK DALEJ TO CHYBA ZREZYGNUJE ZE STARDOLL TO PORAŻKA TYLKO WYDAWANIE KASY!!
    a CO MY Z TEGO BĘDZIEMY MIEĆ?! CHYBA NIE TAKIE BADZIEWNE PREZENCIKI?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się bardziej podobały prezenty w postaci ubrań, wcale mi się to wnętrze nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem powinni dać więcej prezentów np. Jakiś fajny ciuszek. I to tło a tak to żal chociaż jest fajne ale fajniejsze są w mini shop i ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  27. za bardzo to się nie wysilili

    OdpowiedzUsuń
  28. Pfff ja nie zapełniłam do końca gif-o-metru do pierwszej części brakował mi ok. 50 sd a tych ostatnich 200 napewno nie wydam żeby mieć jedynie jakąś łazienke ze sklepu handlowego ! To chyba jakieś żarty oni chcą żebyśmy zbankrutowali ! Mam nadzieje że stardoll w końcu skupi się na czymś innym niż zdzieranie kasy z ludzi ! Ja chyba przestanę grać w stardolla jak tak dalej będzie bo to jest bezsensu albo może napiszę do adminów. :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  29. dlaczego mój komentarz został usunięty?

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogli dać coś lepszego za 800sd ;//


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  31. gdzie jest to wnętrze?! ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. to już jest przegięcie. Za 800sd wydanych na ciuchy takie coś ?!?!?!?! już na prawdę przesadzili. już lepszy byłoby dodatkowe piętro a nie jakieś badziewie. Takie mogło by się pojawić we wnętrzach za ok. 20sd.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet fajne to wnętrze,ale myślałam,że dadzą coś o wiele wiele lepszego,a nie tylko to.Gdybym wiedziała,że admini zafundują nam taki prezent to nie wydawałabym 800sd.Jestem bardzo na nich wkurzona!

    OdpowiedzUsuń
  34. Osobiście nie wydawałam tych pieniędzy na prezent...ale było mówione o niespodziance...
    Niespodzienka to niespodzianka a to wnętrze było w spoilerach.!:/

    OdpowiedzUsuń
  35. uff, dobrze, że się nie starałam -,-
    stardoll po raz kolejny się popisał.
    badziewne wnętrze za 800, nie warte więcej niż 22 sd -.-

    OdpowiedzUsuń
  36. zall ;( a ja chciałam to wnętrze! Trudno...

    OdpowiedzUsuń
  37. Wnętrze fajne ale czy było warte 800st ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Mogłaś mówić to troche później!!!!!! :) Ja też chce mieć z tego jakąś zabawe!!!!! Kurcze mogłaś muwić nie dziś a np. w niedziele!!! Wydawałam tyle sd bo chciałam zeby to była niespodzianka !!! Mogłaś później o tym mówić

    OdpowiedzUsuń
  39. Wnętrze z poprzedniego gift-o-metra było o wiele ładniejsze i przede wszystkim 600 sd tańsze... ;// Całe szczęście, że nie wydałam tyle kasy. Myślałam nad tym długo i stwierdziłam, że nie są w stanie dać nam nic, co byłoby warte 800 sd ;/ Współczuję tym, którzy tyle kasy wydali na... to.!

    OdpowiedzUsuń
  40. SHOCK! Spodziewałam się czegoś dużo lepszego!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobrze, że nie wydałam tych 800 SD na głupie wnętrze. Bez sensu zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. prosektorium z klatką nie jest warte 800$. wiedzialam, ze ten 'tajemniczy prezent' wcale nie bedzie taki fajny

    OdpowiedzUsuń
  43. eh.. łącznie 800 st, a wnętrze można kupić do 25 st

    OdpowiedzUsuń
  44. Mówisz ,że jesteś rozczarowana, a ja, jestem mega rozczarowana.
    Nie dość , ze wnętrzem ciężko zrobić coś artystycznego ( no wiesz, nie postawić tylko ciuchów i jakąś komodę, tylko jakiś taras, łąkę itp. ) , to jest nie ładne.
    Ja spodziewałam się penthouse, oczywiście później okazało się, że można je kupić, no to jak...
    Według mnie, chociaż przedłużyć superstar mogli ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. @titulps - niestety, ale stardoll jest zbyt chciwy zeby nam za darmo przedluzac SS..

    OdpowiedzUsuń