2010/06/27

Reklama

Hej!
Mój nick na Stardoll to _pumcia_ i jestem założycielką bloga www.oceny.dl.pl Oddałam go moim koleżankom, ale pomagam im w reklamach. :) Ostatnio brakuje nam osób do oceny, bo nikt się nie chce zgłaszać, do tego inny blog z ocenami ma o sobie wysokie mniemanie, i myślą że są popularniejsi. Nasz blog od zawsze był najpopularniejszy z ocenami kont na Stardoll, i bardzo chciałybyśmy żeby tak pozostało. Jeśli chciałabyś zostać oceniona, zgłoś się na naszym blogu w zgłoszeniach, wcześniej czytając OBOWIĄZKOWO regulamin. Bardzo będziemy się cieszyć z każdego zgłoszenia ;)

Pozdrawiamy, _pumcia_, Cara2107, Inusia i alicemarta111

31 komentarzy:

  1. najpopularniejszy? więc dlaczego nigdy o nim nie słyszałam?

    OdpowiedzUsuń
  2. anitusia, sama nie wiem.
    poprostu tak nam wychodzi, oczywiście Panna_Czekolada może i ma lepszego i mam do niej szacunek, ale ona ma zawieszonego bloga ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja JUŻ BYŁAM OCENIONA.
    jako szesnasta osoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. _pumcia_ proponowałabym do każdej oceny dodawać także zdjęcia.
    Jak oceniasz doll dodaj zdjęcie medoll, jak apartament zdjęcie pokoi i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. AaNnIiTtAaaa bo moze jestes hej do tylu;pp

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie , nie słyszałam nigdy o Tobie to by było nie fair ... .

    OdpowiedzUsuń
  7. a może któraś z was znaleść mi bloga popularniejszego od tego? serio, takie blogi z ocenami nie są tak popularne jak te z darmówkami..

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłosiłam się
    Gabi i Gosia zrobiłam dla was prezent mam nadzieje że się wam spodoba http://i50.tinypic.com/24wel4j.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko ;)
    Może mnie pamiętacie, nie dawno miałam ocenę ( Joasia786 ) .
    Jak trochę pozmieniam, zgłoszę się jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy o nim nie słyszałam :/

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie słyszałam o twoim blogu...ale i tak nie zgłaszam się do oceny

    OdpowiedzUsuń
  12. zajrzę a i bardzo was proszę zobaczcie apapartament ten dolki jest cudny
    http://www.stardoll.com/en/user/?id=33567946

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszukuję hot buysów z tego roku :
    styczeń/luty/marzec/kwiecień/maj
    Jeżeli ktoś coś ma proszę o kontakt w mojej kg i piszcie co macie.
    Sylwek7676

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy o nim nie słyszałam ,zgłoszę się (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Sorry , ale nie ;//


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  16. AaNnIiTtAaaa - przeczytaj dokładnie . x D
    Jej nie chodzi o taki blog z darmówkami , newsami itp . , ale o blog z ocenami . : D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też o nim nie słyszłam, ale moż się zgłosze, zobacze ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale chyba się nie zgłoszę , bo nie lubię być oceniana . x D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapomniałam dopisać. Poszukuję również hot buysów z roku 2009.
    maj : szare spodenki pumpy,niebieskie buty rzymianki,szara sukienka z różowymi falbankami i niebieska torebka w rękę.
    luty : zimowe,fioletowe,długie buty,szary sweterek.
    I inne. Kto ma piszcie mi w kg.

    OdpowiedzUsuń
  20. asiunia088: możliwe ;P

    i tak się zgłosiłam do oceny :)
    'anitusia' -> O.O heh xd

    OdpowiedzUsuń