2010/06/21

Nowa lalka


Jest nowa lalka, jest to Elly Jacson. Podoba się wam??

30 komentarzy:

  1. Why does it have a black circle around her head? :O

    GothRibbon

    OdpowiedzUsuń
  2. jest nowa sukienka z TOP MODEL. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.stardoll.com/pl/user/sellItems.php?id=49055819

    tanio sprzedaje rzeczy na StarBazaar ! :)

    AssGaa

    OdpowiedzUsuń
  4. ciuchy takie jak dawniej... a medoll.. obrzydliwa, ale to tylko moje zdanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się osobiście nie zbyt podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi osobiście się nie zbyt podoba .

    Szukam redaktorki na mojego bloga stardoll-i-swiaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. :P
    no powiedzmy że jest ładna
    fajne ciuszki ma niektóre :P


    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie zwykła .. nic specjalnego .

    OdpowiedzUsuń
  9. Nom ... moze być ;/

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  10. ale nie lubię takich, jak ja to nazywam, "rysowanych" ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  11. ` no .. zgadzam się z wiczkąą .;D
    dziwne te ciuszki a lalka niezbyt ładna ` ale może byćć.;)

    katie828

    OdpowiedzUsuń
  12. niezbyt fajna ;/ takie dziwne ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  13. Eee tam, Stardoll ostatnio się nie stara. Prawie każda lalka jest wykonana starą grafiką.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się nie podoba ani ona ani jej ciuchy.

    OdpowiedzUsuń