2010/06/15

Nowe rzeczy w suit shop

Nie wiem po co nam to, no ale ok...


43 komentarze:

  1. Mi sie to nie podoba wogóle po co nam to?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dajcie spokój. Mistrzostwa Świata trwają, więc stardoll dodał i trąbki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. to trąbki dla kibiców :) może nam się nie przydadzą, ale szalejący za piłką kibice na pewno to kupią ;) pmadziula1000

    OdpowiedzUsuń
  4. those are fufuzela's :p the annoying horns fans blow during the game :p

    x Halima89

    OdpowiedzUsuń
  5. yyy....

    Szukam redaktorki bloga - stardoll-i-swiaat.blogspot.com/ Jeżeli jesteś chętna pisz na blogu lub w mojej KG . ; **

    OdpowiedzUsuń
  6. No i pO cO ToO komu ?

    gwiazdy-xd.blogspot.com

    Komentuj, obserwuj baw się !

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  7. na 3 stronie w nowosciach są buty: World Cup 2010 Cleats bw boys i one są strasznie wielkie :DD. zobacz :)

    Wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  8. co to jest? na pewno nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. Pfff po co nadaje się tylko dla kibiców :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się nie podoba i nie wiem po co nam to

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja wiem że to sa trabki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To są trąbki do kibicowania . x D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam jedną na moim 2 - gim koncie . : D

    OdpowiedzUsuń
  14. ah... no tak już wiem
    to trąbki dla kibiców...
    ależ ja zamulam xd

    OdpowiedzUsuń
  15. nie kupię, ale trwają mistrzostwa świata... ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Taak trąbki , i bez użyteczne ...

    OdpowiedzUsuń
  17. I poza tym teraz w Suite-shopie dodają wszystko związane z jakimś meczem . Flagi , trąbki , projekty ...

    OdpowiedzUsuń
  18. trochę głupie, ale ktoś na pewno w takich rzeczach gustuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Co to jest jakieś trąbki? Eee.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy znajdzie się ktoś, kto to kupi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kupie bo po co mi :PP
    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  22. do kibicowania na stardoll. hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  23. też nie wiem po co...
    może chłopcom się będzie podobać .? ;}

    OdpowiedzUsuń
  24. eee
    trąbki...?
    nie wiem po co :P

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe nie potrzebne mi... skończy się kibicowanie i pewnie pójdzie w schowek :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Brzydkie, też nie wiem po co ;p

    OdpowiedzUsuń