2010/06/24

HB lipiec - spoiler

Jak wam się podobają? Mi bardzo! Są ŚLICZNE :)


54 komentarze:

  1. ale super .! masakra jakaś , to są chyba najładniejsze HB jak dotąd ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje że nie które nie będą drogie :)
    Bo dla mnie śliczne ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są kolczyki i taa kokardka ^^ kupię wszystko oczywiście :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też, z kąd sie bierze spoliery ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! I love the bow, the skirt and the t-shirt ^w^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! ;o
    Mam nadzieje, że nie będzie drogo ^^
    I tak kupie wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super !
    Te hot buys się im udały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są:)


    :P

    Missnicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moim blogu czyli :
    stardoll-by-naomi.blog.onet.pl
    jest instrukcja jak zdobyć darmowy wianek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, identyczną torebeczkę można kupić w H&M!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne sa :D szkoda, ze tej fryzurki nie dodadzą hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  13. no fajne, fajne.. chcialabym je w realu ;D tzn niektore.

    OdpowiedzUsuń
  14. są świetne !!
    Zapraszam na mojego bloga :
    http://blog-o-stardoll-com.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne<3
    to naj naj najlepsze HB jakie były!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne, cudne , śliczne. :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjątkowo śliczne ;) Sama nie wiem, które najładniejsza, ale z pewnością ceny będą wysokie

    OdpowiedzUsuń
  18. No jakie piękne 8)

    I sorry za taką małą reklamę, ale.. wejdźcie, skomentujcie.
    http://blogstardollowy.blogspot.com/2010/06/wpadam-na-pomysa.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajć, jakie piękne . Naj w tym roku <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie! Dollka też b.ładna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nom ! Śliczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. są cudownee!!! nie mogę się już ich doczekać :))!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Superr ` są .;))
    Mnie się strasznie podobają.;D

    katie828

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne!!! ♥♥
    Stardoll juz robi tak piekne HotBuys'y ze byc moze kiedys przebije pierwsze,najpiekniejsze hotbuys'y ^^

    PS:Czy to normalne ze zniknela u mnie oferta 5 stardoll'arow na dzien?

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę mieć te ...
    WSZYSTKIE ;PP

    OdpowiedzUsuń
  26. dokładnie, chyba najładniejsze hb jakie widziałam o:

    OdpowiedzUsuń
  27. Napewno kupię , min . 3 rzeczy . x D

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne już oszczędzam kase;]

    OdpowiedzUsuń
  29. najładniejsze HB do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ja chcę te skarpetki !!:D są sweetaśne. a i ten strój ( chyba ) jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  31. A! OMG! sa przesliczne chce ubrac ta dollke !

    OdpowiedzUsuń
  32. Boskie ! ^^ tylko żeby nie byłyy drogie ;//

    = lol =

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  33. Prze...pięne
    Prze...śliczne
    Prze...cudne
    xD ^.^

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chcę te buty!!!
    A tak poza tym to są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne są, wykupię chyba całą kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  36. o, tak...mam jedynie buty, kokardkę i torebkę.

    OdpowiedzUsuń