2010/06/16

Spoiler


Podoba się wam? Bo mi bardzo taki jakby własny sklep

38 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 :D.
    Fajne pewnie do imprez ;D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Ciekawe czy to będzie wnętrze.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  4. *Chciałam napisać wnętrze do apartamentu...

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  5. super, mam nadzieje, ze to bedzie wnetrze do kupienia, a nie jakas sceneria czy pomieszczenie deo imprez.. ((:

    OdpowiedzUsuń
  6. A może to "tło "
    do nadchodzącego sklepu z kosmetykami ?
    anka0099

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby to było wnętrze do apartamentu .
    P.S ZROBISZ JKAIŚ KONKURS ? PLISSKA!

    OdpowiedzUsuń
  8. ZRÓB KONKURS! ZRÓB KONKURS! ZRÓB KONKURS! ;D

    a co do wystroju: to najpewniej pokój. Ale wtedy mało mebli by do niego pasowało...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, ale nie mam pojęcia co to może być

    OdpowiedzUsuń
  10. Myśle , że to pomieszczenie do imprez .

    OdpowiedzUsuń
  11. moze to bedzie sklep taki jak green verinity ; >

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też do wygląda jak własny sklep . x P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jak znam życie to to będzie wnętrze do imprez .. Ale wnętrze pokojowe też byłoby fajne . : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Nom ..; D Fajowe ; p

    OdpowiedzUsuń
  15. No jak to bedie wlasny sklep to ja napewno cos tam bede sprzedawac ale ja raczej sadze ze to albo bedzie wnetrze do imprreza lbo nowy pokoik do apart.

    Na stardoll jestem MissyAdunia

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda jak prosektorium z klatką do eksperymentów w środku..

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne jest !! :D
    i oby to było wnętre do apartamętu xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Albo wnętrze do apartamentu albo do imprez. I tak fajne. ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Wreszcie bedzie można zrobić se taki "prawdziwy" sklep.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny :)
    Pewnie do imprez lub jako sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chciałabym, żeby to było wnętrze do apartamentu. Przydałoby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  22. Albo wnętrze albo pokój do imprez .
    Mi troszkę przypomina sklep gwiazd [ Celebrity ] tzn. Darin , Milly & Becky .

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby to nie było za gif-o-metr :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny, ciekawe kiedy będzie :)

    OdpowiedzUsuń